Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ذکر دعای فرج با هدف گشایش امور مسلمانان گفت: قرائت دعای توسل به صورت همزمان در ساعت ۲۰ امشب با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی قرائت دعای توسل با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: قرائت دعای توسل به صورت همزمان در ساعت ۲۰ امشب با همت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: شامگاه آخرین سال ۹۸ مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع) است؛ از خوان کرم باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) می خواهیم که این بیماری منحوس را از بین ببرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به معنویات توضیح داد: یکی از رویکردها و راهبردهای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین و ترویج معارف دینی است که در این خصوص شاهد دستاوردهای کلانی هستیم. 

 

این استاد دانشگاه توضیح داد: سال آینده سفره هفت سین همه ایرانیان با یک سین اضافه است و آن حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان الگوی شاخصی برای تمام جوانان و فعالان مسجدی است. 

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان خاطرنشان کرد: این روزها با توجه به اینکه باید در خانه بمانیم تا اتصال این بیماری ویروسی قطع شود از راه دور به زیارت اهل بیت(ع) می رویم و با بهره برداری از فضای مجازی در قالب گروهی دعا را مورد توجه قرار خواهیم داد. 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز شهادت حضرت امام کاظم ع قرائت دعای توسل فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرائت دعای توسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان