Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید خاصی پور روز پنجشنبه اظهار کرد: مرحله نخست توزیع اقلام بهداشتی امروز انجام شد و مرحله دوم بعد از تعطیلات نوروز اجرا خواهد شد و از هنرمندان، بازاریان، معلمان، دانشگاهیان و ورزشکاران برای کمک نقدی به سمن پویندگان آرمان شهر جهت تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی استقبال می کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: تقویت امید، اعتماد و همبستگی برای فائق آمدن بر بیماری کرونا لازم است و سازمان های مردم نهاد به عنوان موتور محرک اجتماع در تقویت بنیان های اجتماعی و کاهش ناملایمات نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف هدایتی مسئول سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر نیز گفت: این سمن در اسفندماه حدود هفت هزار ماسک به ارزش هشت میلیون ریال را در شهرهای آستارا و لوندویل و بازار ساحلی توزیع کرد و خیران، شهرداری لوندویل و منتخب مردم آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هزینه آن را تامین کردند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۷۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

طبق آخرین اعلام فرمانداری آستارا، ۲۹۲ بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در بیمارستان این شهرستان بستری بودند و ۲۳۸ نفر آنها بهبود یافته و مرخص شده اند و تعدادی تحت درمان هستند.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۱۰ سازمان مردم نهاد و پنج هزار واحد تجاری در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا سلامت سازمان های مردم نهاد بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا سلامت سازمان های مردم نهاد بهداشت و سلامت آمریکا مالزی کره جنوبی ژاپن کانادا فرانسه ویروس کرونا آستارا سلامت سازمان های مردم نهاد بهداشت و سلامت مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی

حمید خسروی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی قرار است، از طرفیت عظیم اجتماعی گروه‌های همچون هیأت مذهبی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

وی هدف از این طرح را ارتقاء نشاط سرمایه اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل، مشکلات شهر و محله اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این طرح هیچ الزامی برای داشتن مجوز سازمان‌ها و گروه‌های مردمی ثبت‌نام‌کننده، نیست، همین نیرو‌های فعال در محلات هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در توضیح مراحل ثبت‌نام در طرح ملی مشارکت اجتماعی، اضافه کرد: بعد از ثبت‌نام اولیه، طی یک فرآیند ارزیابی‌هایی از سوی ارزیابانی که از سازمان‌های مردم نهاد استان هستند انجام و بعد از گزینش و پالایش، به کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: ۲۲ مردادماه در سالروز تشکیل روز سازمان‌های مردم نهاد، با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور استارت این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر و محله زده خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند