Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع دولتی در ایتالیا اعلام کردند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۳۴۰۵ نفر رسیده است که این رقم بالاترین آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در بین کشورهای جهان محسوب می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که با مرگ ۴۲۷ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این ویروس در ایتالیا به ۳۴۰۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدین ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از شمار قربانیان آن در چین -که رسانه‌های غربی از آن به‌عنوان مبدأ شیوع کرونا نام می‌برند- پیشی گرفته است؛ اتفاقی که با توجه به روند اخیر مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در ایتالیا کاملاً قابل پیش‌بینی بود.

از طرفی بر اساس آمار‌های رسمی دولت ایتالیا، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور اکنون ۴۱۳۰۵ نفر رسیده است که این رقم در مقایسه با آمار روز گذشته ۵۳۲۲ نفر افزایش نشان می‌دهد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی شمار قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست