Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست دستمزد شورای عالی کار پس از گذشت ۷ ساعت باز هم بدون نتیجه به پایان رسید و مقرر شد تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین ماه سال بعد موکول شود. تاریخ انتشار: 23:45 - 29 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۷۵۰۴

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان؛ دویست و نود و نهمین شورای عالی کار که از ساعت ۱۶ امروز با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران به ریاست وزیر کار و با حضور نمایندگان کارفرمایی و کارگری آغاز شده بود دقایقی بدون نتیجه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که خبر‌ها حاکی از این بود که دولت و کارفرمایان با افزایش حداقل دستمزد کارگران به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توافق کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد به دلیل اختلاف نظر گروه‌های کارگری و کارفرمایی باز هم نتیجه لازم به دست نیامد و بر این اساس تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین سال ۹۹ موکول شد.

بیشتر بخوانید دستمزد کارگران چه میزان از سبد معیشت را پوشش می‌دهد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعیین دستمزد حقوق کارگران دستمزد کارگران حداقل دستمزد کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • حال کارگران خوب است!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت