Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، درباره خبر دادن حوادث اخیر از وقوع یک پدیده یکتا در آینده تاریخ را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۸ انتخاب کردند.

بیش‌از هفتاد هزار کاربر از روز ۲۴ اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال ۹۸، به ترتیب سه جمله‌ی زیر را به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه اول) حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است
جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی
امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار میشود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت‌نمائی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر میدهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد. ۹۸/۱۱/۰۵

رتبه دوم) تنها راه ملّت ایران قوی شدن است
ملّت عزیز ایران باید همّتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن. ۹۸/۱۰/۲۷

رتبه سوم) اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید
شما آدم ضعیفی هستی. حالا که آدم ضعیفی هستی، مواظب باش بر دو نفر هم ریاست نکنی! یعنی پیدا است آن ضعفی هم که حضرت فرمودند، ضعف در مدیریّت است؛ یعنی تو آدمی هستی که مدیریّت نداری؛ اگر چنانچه بر دو نفر یا بیشتر ریاست پیدا کردی، نمیتوانی کار آن‌ها را به سامان برسانی. ۹۸/۰۹/۱۰

در سال‌های گذشته نیز مخاطبان KHAMENEI.IR مهم‌ترین جمله‌ی سال را انتخاب کردند که شما می‌توانید از پیوند‌های سایت khamenei.ir آن‌ها را ملاحظه کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر انقلاب مهمترین جمله رهبر انقلاب پارسی خبر جمله ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که اخیراً به مقام قهرمانی جهان دست یافته، صبح چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است