Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:19:40 GMT

هند، کشمیر را بست

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۷۱۲

دولت هند امروز (پنجشنبه) جاده‌های منتهی به کشمیر را به دنبال اعلام اولین مورد کروناویروس بست. بخش‌های دیگری از این کشور نیز شاهد اعمال ممنوعیت‌های تردد و تجمعات در تلاش برای مهار این ویروس است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این کشور پرجمعیت جنوب آسیا نسبت به دیگر مناطق جهان روند کندتری از ابتلا به کروناویروس نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موارد جدید در هند، پاکستان، افغانستان و سریلانکا به سرعت شناسایی شده‌اند و اکنون تعداد مبتلایان در این منطقه ۵۰۰ تن اعلام شده است. پنج تن نیز تاکنون جان باخته‌اند.

دولتمردان بیم آن دارند که این کشورها در معرض خطر گسترش سریع این بیماری به دلیل فقر سیستم بهداشتی و زیرساختی باشند. 

در کشمیر تعدادی از مردم به رویترز گفتند که با بسته شدن جاده‌ها توسط پلیس و نیروهای شبه نظامی امکان ترک خانه‌ها را ندارند.

رئیس پلیس سرینگر، مرکز کشمیر گفت که بستن جاده‌ها در سراسر این دره برای جلوگیری از گسترش کروناویروس است.

اولین مورد ابتلا به کرونا در کشمیر مسلمان نشین روز چهارشنبه اعلام شد. این منطقه با ۷ میلیون جمعیت یکی از نظامی‌ترین مناطق جهان به دلیل یک دهه شورش علیه حکومت هند است و ساکنانش همواره در معرض ممنوعیت‌های طولانی آزادی تحرک بوده‌اند.

قطع اینترنت که از ماه اوت در این منطقه اعمال شده، تازه پایان یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جنگ هیبریدی پاندمی ملی شدن صنعت نفت هند کشمیر پاکستان کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جنگ هیبریدی پاندمی ملی شدن صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 40 شبکه عربی-انگلیسی اسکای نیوز عربی در گزارشی به جاده دو طرف رابطه ایران و روسیه پرداخت که در چارچوب دوگانه جنگ روسیه و اوکراین و جنگ ایران و اسرائیل در حال پیشروی است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه