Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:09:20 GMT

برکت سال جدید با سوگواری و توسل به امام کاظم(ع)

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۸۵۲

برکت سال جدید با سوگواری و توسل به امام کاظم(ع)

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان این که روز تحویل سال با شهادت امام کاظم(ع) تقارن پیدا کرده است، گفت: انشاءالله برکت سال جدید با سوگواری و توسل به امام کاظم(ع) تضمین می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با بیان این که برنامه تحویل سال امسال نسبت به سال های گذشته تفاوت دارد، گفت: ما در ایامی هستیم که خیلی از عزیزان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده ایم، خیلی ها درگیر بیماری هستند و شهادت امام کاظم(ع) را هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: تحویل سال امسال ان شاءالله در کنار استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب و آرزوی با برکت بودن سال جدید و همین طور تبریک به دوستان و آشنایان، برنامه سوگواری امام هفتم نیز نباید فراموش شود.

 

وی با بیان این که ان شاءالله در آینده نزدیک بیماری کرونا ریشه کن خواهد شد، گفت: ان شاءالله تبریک ها و شادی های ما پس از مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و همین طور اعیاد شعبانیه و همراه با کنترل بیماری کرونا خواهد بود، به همین جهت باید تلاش کنیم تا روز جمعه حرمت شهادت امام کاظم(ع) حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محبی توسل به دامان اهل بیت(ع) را درمان بیماری ها و کلید حل گرفتاری ها دانست و ابراز داشت: ما برای رهایی از مصائب و گرفتاری ها راهی به جز توسل نداریم و برای شکست کرونا نیز از این مسأله غافل نیستیم و اعتقاد داریم با عنایت ویژه اهل بیت(ع) این بیماری نیز ریشه کن خواهد شد.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمی تصریح کرد:البته در این گونه موارد و مشکلات تقویت اراده جمعی و همین طور همدلی و همراهی مردم بسیار ضروری است تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

 

وی در پایان یادآور شد: ان شاءالله همگی در این ایام در کنار هم هستیم و با توسل به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت موسی بن جعفر(ع) هرچند در جمع های کوچک خانگی، واسطه رفع بیماری ها و آفات و همینطور نزول رحمت الهی را فراهم خواهیم کرد.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحویل سال ۹۹ شهادت امام کاظم امام کاظم ع ان شاءالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین