Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح زیر است:

از همه سوی جهان جلوه او می بینم

جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل

آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم "استادشهریار"

بهار، یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند متعال در عالم هستی است که می‌توان با دقت و توجه در زیبایی های آن، راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهار در سال ۱۳۹۹ با جوشش چشمه های رحمت الهی، جلوه‌های بی بدیلی در طبیعت خوزستان خلق کرده است.

اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.

ما خوزستانی ها بدرستی به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان معروف هستیم و اتفاقا به دلیل همین ویژگی از همین جا اعلام می کنم خوزستان در ایام نوروز نمی‌تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد و هیچ هتل، مسافرخانه و مهمانسرایی حق پذیرش مهمان را ندارد.

هم استانی های صبور!، ما برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم. اطمینان دارم که اکثر قریب به اتفاق مردم ما به توصیه ها و الزامات بهداشتی درمانی پایبند هستند، اما همینجا صریح بگویم که با هماهنگی دادگستری، با تمام اشخاصی که مانع اجرای دستورات بهداشتی شوند و یا حتی در اثر غفلت باعث انتشار بیماری شوند مطابق قانون برخورد می‌شود. با همکاری شما و مسوولان امر و عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه امیدوارم بر این ویروس غلبه کنیم.

از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشد.

استاندار خوزستان در بخش پایانی پیام خود، می‌گوید: اینجانب ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی، سالی توام با بهروزی و توفیق، از درگاه ایزد منان برای همگان خواستارم و امید آن دارم که سلامتی، سین اصلی سفره امسال خانواده ها باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟

امیرالمؤمنین علیه‌السلام در روایتی فرمود «مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللَّهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النَّاسِ؛ وَ مَنْ أَصْلَحَ أَمْرَ آخِرَتِهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ لَهُ أَمْرَ دُنْیَاهُ؛ وَ مَنْ کَانَ لَهُ مِنْ نَفْسِهِ وَاعِظٌ، کَانَ عَلَیْهِ مِنَ اللَّهِ حَافِظٌ.»؛ یعنی «هرکه آنچه را میان او و خداست اصلاح کند، خداوند آنچه را بین او و مردم است اصلاح کند و هر کس کار آخرتش را به اصلاح آورد، خداوند کار دنیایش را اصلاح کند و آن را که از خود بر خود واعظ است، از خدا بر او نگهبان است.»

ارتباط اصلاح ارتباط با خدا با اصلاح رابطه با مردم از آن جهت است که اصلاح رابطه با خدا مسلتزم صدق و امانت و راستى است. کسى که صدق و امانت و راستى پیشه کند، به یقین مردم به او علاقه‌مند مى‌شوند و امین مردم خواهد بود و به او اعتماد مى‌کنند و مشکلى با او نخواهند داشت. اصلاح امر آخرت وابسته به تقوا و پرهیزگارى است و به یقین انسان‌هاى با تقوا در زندگى مادى خود نیز موفق خواهند بود، زیرا راه خلاف در پیش نمى‌گیرند؛ به کسى ظلم و ستم نمى‌کنند، همه با او مهربان هستند و او نیز با همه مهربان.

این سخن را با حدیثى از امام باقر (علیه السلام) که مرحوم کلینى در اصول کافى آورده پایان مى دهیم. مطابق این حدیث امام باقرعلیه‌السلام فرمود: خداوند عزّوجلّ چنین فرموده است: «وَ عِزَّتِی وَ جَلاَلِی وَ عَظَمَتِی وَ عُلُوِّی وَارْتِفَاعِ مَکَانِی لاَ یُؤْثِرُ عَبْدٌ هَوَایَ عَلَى هَوَى نَفْسِهِ إِلاَّ کَفَفْتُ عَلَیْهِ ضَیْعَتَهُ وَ ضَمَّنْتُ السَّمَاوَاتِ وَ الاَْرْضَ رِزْقَهُ وَکُنْتُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ تِجَارَةِ کُلِّ تَاجِر؛ به عزت و جلال و عظمت و نورانیت و علو مقامم سوگند یاد مى‌کنم که هیچ بنده مؤمنى خواسته مرا بر خواسته خود در چیزى از امور دنیا مقدم نمى‌شمرد مگر این که من بى‌نیازى او را در دل او و همّت او را در آخرتش و آسمان‌ها و زمین را ضامن روزى او قرار مى‌دهم و براى او از تجارت هر تاجرى بهتر خواهم بود» (کافى، ج ۲، ص ۱۳۷، ح ۱)

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟