Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:54:45 GMT

مردم رعایت نکنند، موج دوم کرونا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۴۷۱

یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی هشدار داد که در صورتی که مردم به توصیه‌ها مبنی بر عدم مسافرت و در خانه ماندن توجه نکنند، شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود. حال چه کسی می‌خواهد جوابگوی موج دوم کرونا باشد؟. ناطقان: دکتر مینو محرز (فوق تخصص بیماریهای عفونی) ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم، گفت: مجددا از مردم خواهش میکنم که به هیچ وجه در این تعطیلات سفر نروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خانه هایتان بمانید و حتی برای دید و بازدید هم نروید. در غیر این صورت هم خودتان را به خطر می اندازید و هم دیگران را.

وی افزود: حتی اگر کسی به کرونای نوع خفیف یا بدون علامت مبتلا شود، ممکن است بیماری را به خانواده و اطرافیانش منتقل کند و بیماری در آن فرد خطرناک باشد. اگر زنده ماندن را حق خودتان نمی دانید، حداقل حق اطرافیانتان بدانید؛ خواهش من این است که در خانه بمانید بیرون نروید.

محرز ادامه داد: در حال حاضر در همه جای دنیا و اروپا و آمریکا هم تنها توصیه ای که به مردم میشود این است که در خانه بمانند و در قرنطینه خانگی باشید. هرکس خودش مسوول سلامت خود و سایرین باشد. بنابراین امیدوارم مردم نصایح ما را گوش کنند و به سفر نروند. در منزل بمانید و به دید و بازدید هم نروید، به خصوص اینکه به دیدن افراد مسن نروید. زیرا جان شان بیشتر در خطر است. برای حفظ جان خود و خانواده تان این توصیه ها را رعایت کنید.

محرز با بیان اینکه می توانیم عید را دو هفته دیرتر داشته باشیم، تاکید کرد: این در حالیست که اگر مردم رعایت نکنند و مسافرت کنند، قولی که داده شده بود که بتوانیم حداقل وضعیت تهران را کنترل کنیم، عملی نمی شود و نه تنها وضعیت بیماری در تهران از کنترل خارج می شود، بلکه سایر شهرهای ایران هم به خطر می افتند و فاجعه ای که در ایتالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی و برخی ایالات های امریکا رخ داده، در کشور ما هم ایجاد می شود و شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود. چه کسی می خواهد جوابگوی موج دوم کرونا باشد.

محرز در عین حال به مسوولان توصیه کرد: اگر واقعا مردم گوش نمی دهند و سفر می کنند، اقدامات کنترلی و دستوری در جاده ها اعمال شود. برچسب ها: مینو محرز ، کرونا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مینو محرز کرونا ناطقان موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور با فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد