Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:13:41 GMT

۱۲۱ تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۵۲۲

۱۲۱ تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

سید محمدرضا حسینی‌ منش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کالاها شامل برنج،  شکر، سیب ، پرتغال ، مرغ و گوشت قرمز  است که کالاهای توزیعی در اجرای طرح تنظیم بازار با قیمت  مصوب در شهر و روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

این مسوول اظهار کرد: برای سهولت کار توزیع  کالاهای یادشده ، برخی فروشگاه‌هایبزرگ نیز مشخص شد که طبق مقررات نسبت به این کار اقدام می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی منش تصریح کرد: کار نظارت و بازرسی از بازار با حضور اعضا به صورت منظم و مستمر برای کنترل قیمت ها صورت می گیرد و هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در منطقه وجود ندارد و این  کار تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد. 

مهریز ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است

معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با تذکری به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه ای و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی، ممنوع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد هادی عبادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با ارسال نامه ای به خانی نوذری معاون توسعه و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به نامه اتاق بازرگانی ایران دربار اخذ مالیات 60 درصدی از صادرات سیب زمینی اعلام کرد: وضع مالیات و عوارض برای صادرات کالاهای مجاز و غیر یارانه و جلوگیری از صادرات هر گونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی،  ممنوع است.

بنابراین گزارش گمرک ایران پیش از این  اعلام کرد بود که طبق خواسته وزارت جهاد کشاورزی، از 15 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی اعمال خواهد شد.

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض 60 درصدی شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد