Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:15:26 GMT

پویش علمی و عملی جوانان البرز برای شکست کرونا

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۵۲۳

پویش علمی و عملی جوانان البرز برای شکست کرونا

مجمع ملی جوانان استان البرز  از همان روزهای نخست که پای ویروس کرونا به  کشور و استان باز شد، در حرکتی خودجوش به یاری مردم شهرها شتافت و اکنون در جای جای استان  اعضای پویش مردمی مقابله با کرونا شبانه روز کارهای جهادی  انجام می دهند و بسیاری از مردم  را نیز برای مهار کرونا با خود همراه کرده اند.

این مجمع با همراهی ۱۵۰ تشکل مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، حمایتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ، دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی  استان و سایر ارگانها در کنار مردم است تا ویروس کرونا را شکست دهد.

رییس مجمع ملی جوانان استان البرز  روز جمعه به خبرنگار ایرنا  گفت : جوانان عضو این مجمع برنامه های متنوعی برای شاداب سازی مردم ، آگاهی بخشی و پیشگیری از کرونا در پیش گرفته اند

که تولید کلیپ های طنز ، برگزاری جشنواره های مختلف در شبکه های اجتماعی ، راه اندازی کمیسیون رسانه و فضای مجازی و  پویش بزرگ در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم  از جمله آنها است .
محسن انصاری افزود: کمیسیون اوقات فراغت و نشاط اجتماعی با راه اندازی پویش «در خانه بمانیم و  ازباهم بودن لذت ببریم» را با هدف پیشگیری از کرونا اجرایی کرده است.

رییس مجمع جوانان استان البرز گفت: کمیسیون علمی، آموزشی و پژوهشی مجمع جوانان البرز با  راه اندازی یک سوله، محلول ضدعفونی برای تامین نیازهای عمومی و مردم تولید می کند.

  همکاری با دانشگاه علوم پزشکی البرز ، جذب داوطلبان حوزه درمان در قالب بهیار و پرستار و همکاری در نشر و توسعه پویش ویزیت رایگان پزشکان به صورت مجازی از اهم اقدامات کمیسیون بهداشت و درمان  مجمع جوانان البرز به شمار می رود.

  ساخت و پخش فیلم های  آموزشی با حضور پزشکان برای آگاهی بخشی و پیشگیری از کرونا، ساخت مستند از فعالیت های جهادی در حوزه کرونا، همکاری با بسیج در امر  پاکسازی و ضدعفونی مناطقی از مهرشهر. کیانمهر و زنبق کرج از دیگر فعالیت های مجمع ملی جوانان البرز است .

انصاری گفت: طراحی سرگرمی های خانگی برای تمام اعضای خانواده ها، آموزش تهیه و تولید ماسک در منزل و همچنین معرفی مجازی جاذبه های گردشگری استان، مهم ترین اقدامات کمیسیون محیط زیست وگردشگری می باشد.

مجمع جوانان استان با همکاری خیرین  استان ، اقدام به راه اندازی پنج کارگاه تولید ماسک زیر نظر اداره تجهیزات پزشکی استان نموده و روزانه حدود سه هزار ماسک  را تولید  و بین نقاط حاشیه نشین ، هلال احمر ، راهور ، کودکان کار و...توزیع می کند.

تاکنون بیش از ۲ هزارو ۱۰۰ نفر با علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری شده که بیش از یک هزارو۵۰۰ نفر بهبود یافته اند و تعدادی جان باختند.

اکنون حدود ۵۰۰ نفر در بیمارستان های البرز بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرج پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج ویروس کرونا کرج جوانان استان جوانان البرز مجمع جوانان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • گام عملی برای جهش تولید
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید