Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی فرنگی گفت: تفریحم فکر کردن به کشتی و تماشای فیلم کشتی است که البته با امدن بابک پسرم این‌ها کم شده و بیشتر سعی می‌کنم در کنار خانواده باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بدون شک یکی از چهره‌های جذاب و دوست داشتنی ورزش ایران که همیشه حرف‌های زیادی در ورزش اول کشور برای زدن داشته محمد بنا معروف به آقای خاص کشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دوباره معمار کشتی فرنگی در تیم ملی را می‌توان به فال نیک گرفت چراکه در سال 98 امید رفته فرنگی‌کاران بازگشت و حالا می‌توانیم در المپیک 2020 توکیو بازهم روی سکو برویم. گفتگویی را با این مربی کاربلد کشتی ایران انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

وضعیت رشته شما در سال 98 چطور بود؟

کشتی فرنگی تغییر تحولات زیادی را در سال‌های اخیر تجربه کرده بود که این تغییرات به ضرر کشتی‌گیران شد. امسال هم تیم کاملا جوان بود و تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی به وجود آمد اما با این همه فکر می‌کنم که نتایج خیلی خوب به دست آمد هرچند می‌توانست نتایج از این هم که به دست آمد خیلی بهتر باشد. در یک قدمی ایستادن بر سکوی دومی بودیم.

تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق ورزشی شما در سال98؛

سال 98 سال عجیبی بود. اتفاقات تلخ تا دلتان بخواهد داشتیم اما شیرین ندیدم.

طرفدار استقلال هستید یا پرسپولیس؟

دیگه از این به بعد اصلا طرفدار هیچ تیمی بجز تیم ملی نیستم.

الگوی ورزشی شما چه کسی است؟

هر کس در هر جایگاه و هر شرایط سنی ایران را عاشقانه دوست داشته باد الگوی من است.

سال 99 را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی سال ۹۹ با این اوضاعی که الان داریم خیلی سخت است

نگاه مردم نسبت به رشته شما؟

کشتی در این چند سال اخیر خیلی وارد حاشیه شد و مسائل سیاسی  بیش از اندازه به کشتی ورود کرد و به خاطر همین طرفدارانش را در این چند سال گذشته بخاطر سیاسی شدن از دست داد. الان فقط جامعه کشتی مانده که ان هم کوچک شده است.

در ناامیدی با چه چیزی آرام می‌شوید؟

توکل بخدا و عشق به ایران و یاد بچ‌ها در بالاترین قله

نظر شما در خصوص ورزشگاه آزادی و حضور بانوان که در سال گذشته به یکی از دغدغه ها تبدیل شده بود؟

اگر بانوان را ازاد بگذارند که به ورزشگاها بیایند محبت بزرگی را به بخش اعظمی از جامعه کردند. این محبت بزرگی در حق  ورزش و مردم ایران است، چون طبیعی ترین حق زنان این است هر رشته‌ای را که دوست دارند برای دیدن آن در ورزشگاه حاضر شوند.

اهداف شما در سال 99؛

بهترین نتیجه در المپیک، جنگ و تلاش تا پای جان برای شاد کردن مردم در این شرایط سخت

چه چیزی در ورزش باعث ناراحتی شما می‌شود؟

سیاسی کردن ورزش و ندانستن اینکه ورزش اولویت است و جلوتر از بقیه در صف برنامه دولت قرار بگیرد.

اگر ورزشکار نمی‌شدید چه کار می‌کردید؟

بنا می شدم و بنایی می کردم!

اهل کتاب خواندن و  فیلم دیدن هستید؟

فیلم زیاد می بینم کتاب نه

تفریح مورد علاقه شما؟

تفریحم  فکر کردن به کشتی و تماشای فیلم کشتی است که البته با امدن بابک پسرم این‌ها کم شده و بیشتر سعی می‌کنم در کنار خانواده باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی محمد بنا المپیک 2020 توکیو نوروز99 ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نمایشگاه اکسپو که هنرمندان و فعالان حوزه صنایع و عرصه‌های مختلف اقتصادی شرکت کردند؛ نمایشگاه بسیار گسترده‌ای است و توانمندی‌های اقتصادی کشور را می‌توان در این نمایشگاه دید.

خسروپناه افزود: حتما این نمایشگاه باید گسترده‌تر از این ارائه بشود و زمان بیشتری به مردم اختصاص داده شود تا بتوانند شرکت کنند.

وی گفت: هم زیرساخت‌ها و مواد اولیه را ما در این نمایشگاه مشاهده کردیم و هم تولیدات مختلف دارویی و حوزه‌های مختلف امنیت غذایی و همچنین صنایع دستی و سایر حوزه‌های مختلف که در واقع یک جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال امسال است در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئولیت مسئولان حوزه اقتصادی و البته حوزه فرهنگی با دیدن این نمایشگاه سنگین‌تر می‌شود. قطعا باید تلاش کنیم موانع برداشته شود. اگر عزیزان نیاز‌های ارزی و واردات مواد اولیه دارند و صادرات که بسیار مهم است. این نیاز‌ها را از تولیدکنندگان شنیدیم.

خسروپناه گفت: یک شورای اختصاصی برای رفع موانع و حمایت و تسهیلگری تولید کنندگان در کشور باید فراهم شود.

وی افزود: طبیعتا وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر وزارت خانه‌ها به ویژه بانک مرکزی باید حمایت کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طبیعتا باید از منظر فرهنگی، اسناد حمایتی فرهنگی و علم و دانش بنیان هم باید کمک کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید بهتر و با کیفیت بهتر و عرضه بهتری بتوانند تولید کنند، عرضه کنند و در اختیار مشتریان دنیا قرار دهند.

خسروپناه افزود: حتما بُعد بین المللی این تولیدات، از حوزه دانش بنیان تا عرضه بین المللی باید با نگاه حکمرانی صنایع شکل بگیرد.

وی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو، ۸ اردیبهشت افتتاح شد  و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند