Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس اطلاعیه‌های هواشناسی بارش تقریبا سنگینی در راه است، بنابراین مردم و شهروندان بویژه کشاورزان، صیادان و عشایر جانب احتیاط را رعایت کرده و اهالی روستاها از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی،اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:صیادان و لنچ داران نیز از رفتن به دریا و اطراق در سواحل در ایام پیش رو تا بهبود شرایط جوی اجتناب کنند.

فرماندار چابهار گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش رو اتخاذ کرده‌اند.

رییس اداره هواشناسی چابهار و دشتیاری نیز اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌ها از اواخر شنبه تا دوشنبه هفته آینده شاهد رگبار شدید باران و تگرگ و رعدوبرق، باد شدید تا خیلی شدید و گرد و خاک در ارتفاعات مرکزی، جنوب و سواحل استان سیستان وبلوچستان خواهیم بود.

محمد رضا سالاری فنودی با اشاره به اینکه بارش‌ها ۳۰ تا ۵۰ و در برخی نقاط بیش‌از ۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم و مسوولان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و با توجه به حجم بارش‌ها، مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی سیلابی می‌شود بنابراین از تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی نیز احتیاط شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سیل گرد و خاک محورهای مواصلاتی مدیریت بحران هواشناسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

با اعلام پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی معابر، سیلاب در روستای پشوئیه شهداد جاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمان، اداره کل هواشناسی کرمان امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در نیمه شمالی، مرکز، غرب و برخی مناطق شرقی را پیش‌بینی کرد؛ تصاویر جاری شدن سیلاب در روستای پشوئیه شهداد را در ادامه می‌بینید:

کد خبر 747660

دیگر خبرها

  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند