Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:36:37 GMT

پیام نوروزی کمیته ملی المپیک ایران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۸۹۸

پیام نوروزی کمیته ملی المپیک ایران

کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی فرارسیدن رستاخیز و بهار شکوهمند طبیعت را به ملت بزرگ و جامعه شریف ورزش کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام آمده است: نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی گر دست به آسمان ساییدن، بندگی و نجوا به درگاه الهی است. لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دیگر در آستانه رستاخیز طبیعت و با استعانت از درگاه باریتعالی از حضرت دوست بخواهیم ما را در پشت سر گذاشتن لحظاتی چنین سخت و تلخ یاریمان نماید تا در پناه ایزد منان سالی توام با سلامتی، سربلندی و شادکامی برای کشور عزیزمان پیش رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ملت شریف و جامعه فرهیخته ورزش کشور بخصوص جهادگران و جان بر کفان عرصه سلامت کشور در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، امید می‌رود در سایه الطاف الهی، هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری، حمایت‌های دولت و مجلس محترم، دعای خیر، همت و همیاری مردم عزیز؛ سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای ایران عزیز پیش رو داشته و جامعه ورزش کشور همچون گذشته ضمن حضور قدرتمندانه در میادین بین المللی بخصوص بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ با افتخار آفرینی‌های خود و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان موجی از نشاط، شادی، همبستگی و افزایش غرور ملی را برای مردم عزیز و شریف کشورمان به ارمغان آورد.

بدون تردید این ایام سخت به حول و قوه الهی پایان یافته و مردم ایران سربلند و با صلابت و سلامت کامل همچون سال‌های گذشته پله‌های ترقی را در میادین علمی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در خواهد نوردید.

نوروزتان پیروز، تنتان سالم، دلتان شاد و دستانتان پر بار باد."
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایام نوروز 1399 كميته ملي المپيك سال 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد