Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میتسوگو سایتو»، سفیر ژاپن در ایران روز جمعه در حساب اینستاگرام خود نوشت: به مناسبت عید نوروز، یکی از باستانی‌ترین جشن های سال نو، بهترین ها را در این بهار برای شما آرزو دارم.
 
وی افزود: ضمن قدردانی از حمایت همیشگی شما ملت بزرگ ایران، باید بگویم که خیلی خوشحالم که برای دومین سال در عید نوروز در کنار شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سایتو اظهار کرد: با همراهی، همدلی و کمک شما مردم عزیز ایران، این مسیر را طی کرده ایم و امیدواریم در کنار هم ادامه دهیم و از این بابت از شما بسیار سپاس‌گذار هستیم.
 
سفیر ژاپن در ایران اضافه کرد: ضمن همدردی با شما مردم ایران بابت شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده است  برای مردم عزیز ایران سلامتی و عبور سریع از این بحران (بیماری) را آرزومندم.
 
وی در پایان نوشت: دولت ژاپن تصمیم به اعطای کمک مالی حدود ۲۳.۴ میلیون دلار به ایران برای مقابله با این ویروس گرفته است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن پروندهٔ خبری رایزنی های دیپلماتیک ایران برای مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن ژاپن ژاپن ژاپن ویروس کرونا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یورو رکورد زد