Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤولان سلامت و سپاه استان گیلان با حضور در بیمارستان رازی، مرکز درمان بیماران کرونایی ضمن تبریک سال نو با اهدای گل از زحمات بی‌شائبه پزشکان و پرستاران تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، لحظه تحویل سال نو در فرهنگ و آداب ایرانیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرکسی مایل است در این لحظات در کنار خانواده خود بماند و سال شمسی را با حضور دلگرم‌کننده خانواده آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروز ۹۹ در ایران با تمام فراز و نشیب‌هایی که سال گذشته‌اش داشت با بحرانی در حوزه سلامت روبرو شد که در پی آن جبهه‌ای از همدلی، هماهنگی و اتحاد ملی برای شکست و عبور از آن بحران در کشور شکل گرفت و آن عزم جدی همگان برای شکست ویروس منحوس و مهاجم کرونا بود.

گرچه تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها در کنار مردم ماندند تا کرونا را شکست دهند اما یک قشر علی‌رغم رسالت انسانی، شرعی و قانونی خود از ابتدا در میدان و خط مقدم جنگ حاضر شد و هم چنان نیز در این نبرد حضور فعالانه دارد و آن قشر پرتلاش، فرهیخته و فعال کادر سلامت است.

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا، گیلان را به یکی از استان‌های درگیر و بحرانی تبدیل کرد، کادر حوزه سلامت با حضور مستمر، بی‌وقفه و شبانه‌روزی و به عبارت صحیح‌تر بی‌منت با این ویروس، خود نیز درگیر شده که تقدیم حدود ۱۰ شهید خدمت در حوزه سلامت استان گواه بر این تلاش‌های مجاهدانه است.

 

امروز نخستین روز از بهار سال ۹۹ است و تقریباً یک ماه از آغاز حضور سربازان و افسران کادر درمان گیلان بر بالین بیماران کرونایی در استان می‌گذرد و همچنان این قشر در تکاپو و جنگیدن با این ویروس هستند تا سلامتی که نعمت ارزنده و مورد تأکید تمامی ادیان و ملیت‌ها هست را به مردم هدیه کنند.

تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهد گونه کادر درمان و سلامت استان موجب شد تا امروز فرماند‌ه سپاه قدس گیلان، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌منظور تقدیر از تلاش‌های جهادگرانه پزشکان، پرستاران، بسیجیان، سپاهیان و همچنین نیروهای خدماتی و اداری و تبریک سال نو در بیمارستان رازی، مرکز درمان بیماران کرونایی حاضر شوند.

 

مسؤولان گیلان در این ویژه مراسم با اهدای گل به پزشکان، پرستاران و سایر رزمندگان میدان نبرد با کرونا در بیمارستان رازی از تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان این مرکز که شب و روز نشناخته و با در دست گرفتن جان خود بی‌منت به مردم و بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند، تقدیر کردند.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با تقدیر از یک ماه فعالیت مستمر و مجاهدانه بهداشت و درمان گفت: سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان و مردم تا شکست کامل کرونا خواهند ماند و امروزه هیچ اولویتی مهم‌تر از بین بردن کرونا ویروس ندارند.

دکتر محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گیلان در امور کرونا نیز با تقدیر از کادر بهداشت و درمان ازجمله پزشکان و پرستاران بیان کرد: فعالین حوزه بهداشت و درمان همیشه برای مردم ملموس بوده و نقش جهادگونه آن‌ها در شرایط کنونی نیز در تاریخ خواهد ماند.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تنها راه مقابله اصولی و هدفمند برای از بین بردن کرونا از مردم خواست به پویش ملی در خانه بمانیم بپیوندند و از سفرهای غیرضروری به‌ویژه استان گیلان بپرهیزند.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه تقدیر از پزشکان و پرستاران بیمارستان رازی ضمن تقدیر از فعالیت مجاهد ترانه کادر درمانی ویژه پزشکان و پرستاران اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان استان به همراه تمامی دستگاه‌های اجرایی ازجمله سپاه و بسیج در کنار بیماران خواهند ماند و یقیناً با همراهی مردم این ویروس مهاجم را شکست خواهد داد.

 

امروزه پزشکان و پرستاران حاضر در میدان نبرد با ویروس منحوس، وحشی و مهاجم کرونا در حالی در شیفت‌های خدمت‌رسانی خود حاضرشده‌اند که بسیاری از مردم در کنار خانواده‌ها بر سر سفره هفت‌سین حضور دارشاه و آیین باستانی نوروز را گرامی می‌دارند.

آنچه بیش از همه موردتوجه بوده و کادر درمانی ازجمله پزشکان و پرستاران نیز به آن اذعان دارند همراهی و همگامی مردم با رزمندگان حوزه بهداشت و درمان است که در آن تأکید می‌کنند مردم حتماً در خانه بمانند و با قرنطینه اختیاری خود و عدم حضور در مجامع عمومی و همچنین بازدیدهای نوروز، از فشار بیش‌ازپیش کادر درمان که این روزها از دیدار خانواده‌های خود هفته‌ها هست محروم شده‌اند، بکاهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سال تحویل در بیمارستان بیماران کرونایی پزشکان و پرستاران بیمارستان رازی بهداشت و درمان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی