Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای اسفندماه و اجرای طرح تشدید نظارتی در پی شیوع کرونا تاکنون هزار و ۵۰ فرم تخلف صنفی از صنوف مختلف تنظیم و تحویل تعزیرات حکومتی شده است.

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری افزود: عمده ترین تخلفات این صنوف به ترتیب عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم رعایت موارد بهداشتی و خودداری از عرضه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این تخلفات در پی ۱۲ هزار و ۱۶۰ مورد بازرسی از سطح شهر مشهد و طی گشتهای مشترک با مرکز بهداشت، بازرسان اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی با اولویت کالاهای سلامت محور شناسایی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: گشتهای نظارتی مرتبط با کالاهای سلامت محور به ویژه کالاهای مرتبط با کرونا، ضدعفونی کننده ها،  شوینده‌ها و سایر موارد از این دست تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد نیز از خدمات ۱۰۵ هزار و ۶۰۷ و احد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی بهره می‌برند.

۵۵ هزار و ۴۱۹ واحد از اصناف مشهد را صنوف توزیعی، ۱۷ هزار و ۱۲۹ مورد را واحدهای تولیدی، ۱۶ هزار و ۹۲۹ واحد خدماتی و ۱۶ هزار و ۱۳۰ واحد فنی تشکیل می‌دهند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی