Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر محمد رضا رضانیا پنجشنبه شب در آخرین ساعات سال ۹۸ با ابراز تاسف از سیر صعودی مبتلایان به کرونا در جزیره کیش  گفت: این آمار در مقایسه با جمعیت   این جزیره  در حقیقت  نشان دهنده آلودگی بالای کیش به ویروس کرونا است ، آلودگی که به علت ورود مسافر از نقاط آلوده اتفاق افتاده است. 

 رضانیا، ابراز امیدواری کرد که با کنترل دقیق مسافران ورودی به کیش یا قطع کامل ترددها به این جزیره بتوان زنجیره انتقال ویروس کرنا به این جزیره را که به گفته وی در ۱۵ روز آیند به اوج خواهد رسید، قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 او جلوگیری از ورود مسافر به کیش را از تاکیدات و خواسته های خود به عنوان سخنگوی شورای سلامت این جزیره عنوان کرد و افزود: ما بر این امر پا فشاری می کنیم و از امیدواریم که مسئولان عالیرتبه کشور به ماکمک کنند تا شرمانده مردم نباشیم.

    جزیره ۳۸ هزار نفری کیش در مقایسه با سایر شهرهای استان هرمزگان و به نسبت جمعیت، بیشترین آمار ابتلا به کرونا را به خود اختصاص داده است.

دکتر محمد رضا رضانیا یادآوری کرد:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع ۶۰ بیمار  مشکوک به کرونا در کیش بستری شده اند که از این تعداد، ۳۱ نفر مثبت اعلام شده ،دو نفر نیز فوت شده اند .

وی ضمن درخواست مجدد از مردم برای  ماندن درخانه هشدار داد: چنانچه این اصول رعایت نشود، زنجیره انتقال ویروس کرنا قطع نمی شود و در نیمه فروردین ممکن است با بحران شدید مواجه شویم که در اینصورت کادر درمانی جزیره آمادگی لازم را برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان نخواهد داشت. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش ویروس کرونا کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار

قیمت دلار که چند روزی است روند نزولی در پیش گرفته، امروز به کانال ۵۰ هزار تومان برگشت.

به گزارش ایسنا، قیمت دلار که در روز‌های گذشته روند کاهشی گرفته بود، امروز به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روز‌های آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد.

بازار میدان فردوسی که در تلاطم افزایش قیمت‌ها، تب و تاب فروش از سوی دلالان را به همراه داشت، امروز از هیجان خالی بود؛ البته فروشندگان دلار همچنان در بازار حضور داشتند تا اگر تقاضایی برای خرید باشد، پاسخ دهند.

تحولات مرزی بین ایران و پاکستان قبل از پایان یافتن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، سرآغازی برای روند صعودی قیمت دلار بود. همچنین همزمان با پایان تعطیلات نوروزی، اخبار سیاسی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در سیزدهم فروردین‌ماه منتشر شد و روند صعودی که در بازار ارز آغاز شده بود را تسریع کرد.

به‌دنبال این اتفاق، ایران ۲۵ فروردین‌ماه، در عملیات «وعده صادق» یک حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی ترتیب داد و فردای این حمله، قیمت دلار در ساعات آغازین بازار، به ۷۰ هزار تومان هم رسید؛ اما این روند صعودی ادامه‌دار نبود و در عرض چند ساعت، بازار روند نزولی به خود گرفت و به ۶۶ هزار تومان هم رسید.

در این مدت برخی از کارشناسان بازار هشدار دادند که روند صعودی این روز‌های بازار ارز، ناشی از هیجانات سیاسی است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ درواقع به گفت آن‌ها از نظر اقتصادی اتفاقی رخ نداده که بخواهد علت افزایش قیمت ارز باشد. البته برخی دیگر از کارشناسان تاکید کردند که بدون یک بسته سیاستی مناسب، بازار ارز انضباط نمی‌گیرد و این بازار نیازمند برنامه پایدار است.

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد