Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:59:08 GMT

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۲۳۲

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح تشدید عملیات مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته با بسیج امکانات و نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان مواد مخدر عنوان کرد و گفت: با تلاش مأموران در این عملیات ۳۴ کیلوگرم تریاک ،۱۴ کیلو هروئین و ۲ کیلو شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی همدان تصریح کرد: در همین راستا ۳ خودرو توقیف و ۷ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه همدان جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود، اظهار داشت: اولویت مأموریت‌های پلیس، برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.

سردار کامرانی صالح در ادامه با قدردانی از مردم استان همدان به خاطر همکاری با پلیس گفت: با توجه به شرایط خاصی که به خاطر بیماری کرونا در استان حاکم بود شهروندان رعایت کردند و به همین خاطر کمترین آسیب را در چهارشنبه پایان سال داشتیم


 

کد خبر 4882893

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان مواد مخدر ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار ضدعفونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد