Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تداوم روند بهبود شاخص‌های توسعه‌ای در زمینه درآمد سرانه، زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی و نیز فرهنگی در گرو همراهی و همدلی همگانی است. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز پس از تحویل سال نو با اشاره به اینکه سال گذشته سال سختی برای ایرانیان بود اظهار کرد: اما با این حال دستاوردهای خوب اقتصادی برای آذربایجان‌غربی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه کرونا همچنان در استان ادامه دارد و برای شکستن چرخه این ویروس، باید هم استانی‌ها در خانه مانده و خستگی را از تن کادر درمان خارج کنند.

شاخص بورس در ارتفاع 512 هزار واحد از سال 98 خداحافظی کردشاخص بورس 3647 واحد افت کردبدترین افت شاخص بورس آمریکا از زمان دوشنبه سیاه رقم خورد

استاندار آذربایجان‌غربی دستاوردهای اقتصادی سال 98 برای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رشد صادراتی از آذربایجان‌غربی، کاهش نرخ بیکاری، کسب رتبه نخست امنیت سرمایه‌گذاری، کسب رتبه برتر در موضوع بهبود فضای کسب و کار از جمله این دستاوردها به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در کسب دستاوردهای مثبت اقتصادی در سال 98 به وقوع پیوست حاصل اتحاد و همراهی مردم و همه ارکان استان بوده است افزود:تداوم روند بهبود شاخص‌های توسعه‌ای در زمینه درآمد سرانه، زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی و نیز فرهنگی در گرو همراهی و همدلی همگانی است.

شهریاری اظهار کرد: امید است که در سال جدید با همت جمعی از بحران کرونا و آبادانی قطور نیز به سربلندی عبور کرده و بار دیگر در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن برای این خطه گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت