Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی در این پیام تقارن عید نوروز با ماه رجب و میلاد پیامبر اکرم را به خانواه های شهدا، جانبازان، آزادگان و جوانان تبریک و با یادی از شهیدان و امام راحل

گفت: همگان قدردان خدمات پزشکان، پرستاران و خانواده بزرگ بهداشت و درمان که هم اکنون باید در کنار خانواده های خود باشند ولی مشغول خدمتگزاری در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از خدمات نیروهای مسلح و امدادگران قدردانی کرد و یادآورشد: سال ۹۸ سال پرماجرایی بود آمریکا و اذناب آمریکا نقشه های شومی برای مردم و کشور ما کشیده بودند و آخرین نقشه آنها هم به شهادت رساندن سردار رشیدی اسلام بود اما مردم بصیر و آگاه با اتحاد و تقویت مقاومت، هوشیاری کامل و حضور در همه عرصه ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و انتخابات دوم اسفندماه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند و باعث شدند دشمن عقب نشینی کند.

حقیقی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال قبل را به نام رونق تولید نامگذاری کردند و از همه مردم، مسؤولان و دولت به خصوص جوانان خواستند که حضور مثمر ثمر در توسعه رونق تولید داشته باشند که با پشتوانه مردم و حضور مدیران و با سیاستگذاری دولت، در استان در حوزه رونق تولید توفیق های بزرگی یافتیم که نه تنها هیچ کارخانه ای تعطیل نشد بلکه ۶ کارخانه بهره برداری رسید و ۱۰ کارخانه تعطیل هم به چرخه تولید بازگشت.  

 استاندار زنجان از مردم استان خواست با ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی و شرکت در تست غربالگری فعالان عرصه بهداشت و درمان را یاری کنند.

حقیقی ابراز امیدواری کرد، سال ۹۹ سال نعمت، برکت و شادی توام با آرامش، عزت و امنیت برای همگان باشد و خداوند توفیق دهد مست قدرت نشده و مرکز آلام و درد مردم باشیم و از صراط مستقیم و دیانت خارج نشویم و تمام توان و عمرمان را در راه خدمت به مردم صرف کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان جانبازان رهبر معظم انقلاب شادی عید نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل