Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:00:27 GMT

تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به یاری مردم گیلان شتافت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۹۱۳

تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به یاری مردم گیلان شتافت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ داوود حمدی در رابطه با اعزام تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان به استان گیلان، گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری و دستور سلسله مراتب فرماندهی، تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان برای انجام عملیات به استان گیلان اعزام شدند.

وی با بیان این‌که عملیات محول شده برای مردم‌یاری و ضدعفونی اماکن و معابر استان گیلان است، افزود: هم‌اکنون تیپ ۲۱۶ شهید مخبری زنجان در استان گیلان مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیپ ۲۱۶ زرهی شهید غلامرضا مخبری زنجان با استفاده از دوربین‌های فوق‌پیشرفته حرارتی (تب‌سنج)، توزیع اقلام بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده، ایزوله کردن خودروهای سواری و باربر در خروجی شهرها و غربال‌گری در ایستگاه‌های پایش سطح شهرهای گیلان، اقدام به غربالگری در این استان کردند.

هم‌اکنون عملیات مردم‌یاری و ضدعفونی اماکن و معابر در شهرهای شفت، فومن، صومعه‌سرا و رشت در حال انجام است. قابل ذکر است، تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان با شناسایی و انتقال افراد مشکوک از شهرستان‌ها و روستاها به بیمارستان‌های استان گیلان، ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهرهای فوق و پخش پک‌های بهداشتی در بین مردم در سطح شهر، در تلاش است به ریشه‌کنی این ویروس در منطقه یاری رساند.

کد خبر 494162 برچسب‌ها استان گیلان استان زنجان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان استان زنجان كرونا در ايران استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد