Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری فرماندار چابهار اظهار داشت: براساس اطلاعیه‌های هواشناسی بارش تقریبا سنگینی در راه است، بنابراین مردم و شهروندان بویژه کشاورزان، صیادان و عشایر جانب احتیاط را رعایت کرده و اهالی روستاها از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی،اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:صیادان و لنچ داران نیز از رفتن به دریا و اطراق در سواحل در ایام پیش رو تا بهبود شرایط جوی اجتناب کنند.

فرماندار چابهار گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش رو اتخاذ کرده‌اند.

رییس اداره هواشناسی چابهار و دشتیاری نیز اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌ها از اواخر شنبه تا دوشنبه هفته آینده شاهد رگبار شدید باران و تگرگ و رعدوبرق، باد شدید تا خیلی شدید و گرد و خاک در ارتفاعات مرکزی، جنوب و سواحل استان سیستان وبلوچستان خواهیم بود.

محمد رضا سالاری فنودی با اشاره به اینکه بارش‌ها ۳۰ تا ۵۰ و در برخی نقاط بیش‌از ۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم و مسوولان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و با توجه به حجم بارش‌ها، مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی سیلابی می‌شود بنابراین از تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی نیز احتیاط شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان وبلوچستان سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند

هواشناسی: امروز بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند. احتمال طغیان رودخانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها