Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:25:05 GMT

پیام نوروزی فرماندار رشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۰۲۴۲

پیام نوروزی فرماندار رشت

فرماندار رشت فرارسیدن سال ۹۹ و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر میرشمس مومنی زاده طی پیامی فرارسیدن سال جدید و فصل تحول طبیعت و دلها را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

  یا مقلب القلوب والابصار          یامدبرالیل و النهار یا محول الحول و الحوال      حول حالنا الی احسن الحال   عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره  و رویشی نو جلوه گرسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اینک که سال 98 با همه فراز و فرودها، تلخی ها و شادکامی ها سپری شد و در آخرین روزهای آن تعدادی از خانواده های دیار گیلان و شهرستان رشت عزیزان خویش را به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا از دست دادند، جا دارد مراتب تسلیت خویش را به پیشگاه خانواده عزیزان به ویژه شهدای خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تقدیم نمایم.    فرارسیدن سال نو و فصل رویش مجدد طبیعت، فرصتی مناسب برای غلبه بر همه تیرگی ها از قبیل بیماری کرونا است تا با همبستگی و همراهی و احساس مسئولیت همه آحاد مردم شهرستان با غلبه بر این بیماری از طریق پیوستن به "پویش درخانه بمانیم" ‌ بهار طبیعت با آغاز دوباره تلاش ها و رویش ها تقارن یابد.   بی شک مردمان این خطه سرسبز و شهر اولین ها که همواره در بسیاری از امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیشتاز بوده اند و در طول تاریخ، بارها و بارها از پس آزمون های سخت و بلاهای سهمگین سرافرازانه به در آمدند، بار دیگر در زیر سایه حضرت حق و با توسل به دامان حضرت باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) که شهادت ایشان با نوروز باستانی تلاقی یافته است، در این برهه حساس نیز پیروزمندانه از این آزمون الهی خارج می شوند.   در پایان با تبریک مجدد حلول سال نو،‌ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده است،  سرشار از برکات معنوی و مادی، سلامتی، بهروزی و سرافرازی را برای یکایک ملت شریف ایران به ویژه‌ مردم پاک و بی آلایش شهرستان رشت از درگاه دادار هستی بخش آرزومندم.                                       میرشمس مومنی زاده_ فرماندار شهرستان رشت

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر

روز‌های اردیبهشت ماه در استان کردستان جلوه‌های متنوع و زیبا در طبیعت خلق می‌شود و بهترین زمان برای تفریح و گشت و گذار است.

در تصاویر زیر طبیعت بهاری و سرسبز حومه شهر سنندج را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی