Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:36:17 GMT

واژگونی پراید در میامی یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۰۳۴۵

واژگونی پراید در میامی یک کشته برجای گذاشت

ناصر سلمانپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این حادثه ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه  به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اطلاع داده شد، افزود: ماموران اورژانس بی‌درنگ به محل تصادف در  ۱۵ کیلومتری محور میاندشت به عباس آباد اعزام شدند.

وی اظهار داشت: اقدامات نخستین توسط کارشناسان اورژانس میامی انجام شد ولی به علت شدت جراحت وارده تنها سرنشین خودروی پراید سر صحنه فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای شاهرود و میامی هرساله به ویژه در تابستان و روزهای تعطیل نوروز شاهد رفت و آمد میلیونی هموطنان است. یکنواخت بودن راه‌ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از نقاط این مسیر  باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهرستان میامی با ۲ بخش کالپوش و مرکزی در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها سمنان سازمان اورژانس کشور میامی تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سازمان اورژانس کشور میامی تصادفات جاده ای سمنان سازمان اورژانس کشور میامی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت