Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی با اشاره به تقارن روز نخست سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام)، این روز را به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و توصیه کرد در تجلیل و تکریم آن امام همام از جشن و شادمانی خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به اتفاقات سال ۹۸ در کشور اشاره کرد و گفت: شهادت سرداران بزرگوار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی و دیگر همرزمانشان، رحلت آیت الله طبرسی، شیوع بیماری منحوس کرونا و داغدار شدن خانواده‌های متوفی این بیماری موجبات تاسف و تالم مردم کشور بخصوص مازندران شد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: در کنار سختی‌هایی که سال قبل برای مردم عزیز پیش آمد، شکوه حضور مردم در مراسم تشییع جنازه سرداران رشید اسلام، حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و همبستگی و وحدت ملی در مقابله با بیماری کرونا در صفحه تاریخ این کشور برای همیشه به نیکی ثبت شد.

امام جمعه ساری از مدافعان سلامت، وزارت بهداشت، مجموعه نیرو‌های بسیجی، گروه‌های جهادی، خیران و قشر‌های مختلف مردم قدردانی کرد و افزود: در بهار سال ۹۹ جای سردار سلیمانی‌ها، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت خالی است و یادشان گرامی باد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی همچنین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که هم با توصیه و رهنمود‌های بجای خودشان مردم را در همه جریانات و اخیرا در برابر بیماری کرونا هدایت کردند و هم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند از جمله نیرو‌های مسلح را پای کار آوردند تشکر و قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه مازندران از مردم خواست توصیه‌های مقامات بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و بخصوص در روز‌های آغازین سال صله رحم و دیدوبازدید‌ها را بصورت تلفنی انجام دهند و رفت و آمد‌ها را قطع کنند.
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا پیام نوروزی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با یادآوری رویداد‌های مهم تقویم رسمی کشور به نامگذاری روز ۱۸ اردیبهشت بنام روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج اشاره کرد و از اقدامات انجام شده در این مقوله از سوی دستگاه‌های دولتی و حمایت‌های دلسوزانه خیرین و حامیان این بیماریان قدردانی کرد و برای همه بیماران آرزوی سلامتی کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت مقام شیخ کُلینی، این عالم بزرگ را یکی از شخصیت‌های برجسته اسلامی و مؤلف کتاب کافی، یکی از کتب چهارگانه شیعه برشمرد و گفت: این کتاب در عقاید اسلامی، مرجع مهمی برای محققین و علما به شمار می‌آید.

رئیس شورای شهر تهران، همچنین با تأکید بر اینکه کشور ما یکی از ۱۰ کشور حادثه خیز در دنیاست و مرتباً با حوادث طبیعی روبه رو می‌شویم؛ به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر که در تقویم رسمی کشور از آن یاد شده اشاره کرد و با بیان اینکه این سازمان بین المللی که با هدف تخفیف آلام انسانی و حفظ و پیشرفت بهداشت عمومی تشکیل شد؛ اظهار داشت: هلال احمر یکی از نهاد‌های فعال، خدمتگذار و کمک رسان به مردم در کشور است از این رو ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های بشردوستانه امدادگران و کارکنان شریف جمعیت هلال‌احمر کشور برای یکایک آنان سلامت و توفیق روزافزون آرزومندیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز دختر که در تقویم رسمی ایران، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه
کرامت است؛ این روز را به تمامی دختران ایران اسلامی تبریک گفت و تأکید کرد: دختران امروز مادران فردا و آینده جامعه هستند؛ بنابراین جایگاه دختران در جامعه و فرهنگ و حضور آنان در صحنه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی حائز اهمیت است.

چمران در ادامه سخنان خود در دویست و سی و چهارمین صحن علنی شورای ششم به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اشاره کرد و ضمن دعوت از آحاد مردم به خصوص شهروندان تهرانی تصریح کرد: بی تردید مردم آگاهی و بصیرت دارند از این رو انتظار داریم مردم با حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه در این دور از انتخابات، به عنوان ادای وظیفه و دخیل بودن در سرنوشت، به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی با ابراز امیدواری از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های برخی کشور‌های امریکایی، اروپایی و استرالیایی در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن کشتار‌های رژیم صهیونیستی، ضمن حمایت از این جنبش جهانی، از آشکار شدن جنایات جدید اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: این رژیم خبیث در حال برنامه ریزی و بمباران مناطق جنوبی غزه از جمله منطقه رفح است و متأسفانه شاهد این هستیم که رغم مخالفت مردمان برخی کشور‌ها از جمله امریکا، انگلیس، فرانسه و... همچنان دولت‌های این کشور‌ها بر حمایت از این قتل عام‌ها پافشاری می‌کنند. مضافاً بر اینکه می‌بینیم تعدادی از دولت‌های کشور‌های اسلامی هم این چنین تجاوز‌ها و جنایت‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با آرزوی پیروزی ملت بزرگ فلسطین و پایان یافتن این جنایات وحشیانه تأکید کرد: همه دولت‌های حامی رژیم اسرائیل در کشتار و نسل کشی‌ها سهیم هستند چرا که آتش بس را در مجامع بین المللی رد کرده و اصرار بر کشتار و خونریزی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات