Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز یکم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در "نائین سرهنگ" علیمرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و به منظور حفظ سلامت شهروندان ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در یک اقدام ویژه و هوشمندانه یک دستگاه کامیون حامل مواد ضد عفونی کننده را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه این محموله به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع حمل می‌شد گفت: در این عملیات ۵ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف، مواد ضد عفونی کننده به شبکه بهداشت تحویل و راننده خودرو نیز همراه با پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.   کلاهبرداری فروشگاه آن لاین جعلی از کاربران فضای مجازی سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق یک فروشگاه اینترنتی از وی کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او عنوان کرد: شاکی در یکی از کانال‌های تلگرامی با آگهی فروش ویژه پوشاک به مناسبت جشنواره نوروزی مواجه شده که جهت خرید وارد لینک مربوطه شده و پس از تماس با فروشنده به علت محدود بودن تعداد کالا‌ها وجه آن را که مبلغ ۲۵ میلیون ریال بود واریز کردم، اما نه تنها کالایی دریافت نکردم بلکه فروشنده هم از پاسخگویی به تماسهایم امتناع کرده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی سرانجام عامل اصلی این کلاهبرداری شناسایی و طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

او به شهروندان توصیه کرد: فروشگاه‌های اینترنتی نیازمند دریافت مجوز‌های لازم جهت فعالیت خود هستند که این مجوز فعالیت، به واسطه دریافت enamad در سایت مشخص می‌شود همچنین با توجه به افزایش خرید‌های آنلاین و غیر حضوری در پی شیوع کرونا ویروس برخی کسب و کار‌های فاقد مجوز برای جلب توجه مشتری به تبلیغات اغوا کننده و فریبنده روی می‌آورند که نیازمند است کاربران فضای مجازی هوشیاری بیشتری داشته باشند.

او خاطر در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.   کشف اقلام بهداشتی احتکاری در اصفهان سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار ماسک بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده درجهت افزایش امنیت بهداشتی و روانی جامعه ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود موفق به شناسایی انبار دپوی اقلام بهداشتی شدند.

او افزود: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آورده که در نتیجه این عملیات ۸۴۰ بطری یک لیتری الکل، ۲۶۰ بطری کوچک ژل ضد عفونی، ۵۱ قوطی محلول ضد عفونی، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش و یک هزار و ۱۰۰ عدد ماسک بهداشتی احتکار شده کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۲ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف محلول ضدعفونی کننده دستگیری کلاهبردار کشف اقلام بهداشتی ضد عفونی کننده استان اصفهان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن