Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@22:56:20 GMT

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سال جدید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۰۸۷۴

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سال جدید

ایران اکونومیست- وزیر ورزش و جوانان در آغاز سال 1399 ابراز امیدواری کرد که با تلاش های مدافعان عرصه سلامت و همکاری مردم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

 متن پیام نوروزی مسعود سلطانی‌فر به این شرح است:

یا مقلب الفلوب والابصار

یا مدبراللیل والنهار

یا محول الحول والحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به تمام هموطنانم در سراسر کشور و همچنین ایرانیانی که در نقاط دیگر دنیا زندگی می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوار هستم که سال جدید سرشار از موفقیت و سلامتی برای همه مردم جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که بیش از 160 کشور جهان گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند و تعدادی از هموطنان ما و مردم سایر کشورها در اثر ابتلا به این بیماری جان خود ر از دست دادند. امیدوار هستیم با تلاش هایی که توسط مدافعان عرصه سلامت پزشکان، پرستاران، مدیران بخش بهداشت و درمان کشور و همه مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح در حال انجام است و با همت و همکاری که مردم ما دارند در کوتاه ترین زمان ممکن بر این ویروس منحوس غلبه بکنیم و به امید خدا سالی توام با برکت و موفقیت برای تمام ملت و سال موفقی برای ورزش و قهرمانان ما در عرصه مسابقات مهم بین‌المللی خصوصا المپیک و پارالمپیک باشد.

امسال سال بسیار حساسی است و باید یک حضور آبرومند در این مسابقات مهم داشته باشیم.

همچنین امیدوارم سال خوبی برای جوانان ما خصوصا جوانانی که عضو بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد وابسته به وزارت ورزش و جوانان هستند باشد. خوشبختانه تمام این سمن‌ها در رویدادها، حوادث و مناسبت ها توانستند نقش خود را در جهت کمک به مردم و حل مشکلات کشور ایفا بکنند و ان شاء الله از بین این اعضای سمن ها و جوانان تلاشگر امروز مدیران آینده کشور انتخاب خواهند شد و دعا می کنیم سال 1399 مشکلات سال 1398 را در ابعاد مختلف نداشته باشیم و همدلی مردم باعث شود مسیر رشد و توسعه را در کشور با سرعت بیشتری ادامه بدهیم.

 ایسنا

برچسب ها: وزیر ورزش ، سال 99

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر ورزش سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد به‌عنوان یکی از طرح‌های پیشران حوزه اقتصادی، ورزشی و گردشگری گفت: این طرح یک صنعت تجاری خواهد بود.
احمد راستینه افزود: ارتفاع بالای این استان از سطح دریا و هوای خنک در تابستان شرایط را برای پرورش اسب مطلوب کرده است.
وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع پرورش اسب شهرکرد زمینه اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر به‌طور مستقیم و هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.
رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش اسب شهرکرد ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند که تا کنون نیمی از آن تامین شده است.
رئیس شرکت تعاونی مجتمع پرورش اسب شهرکرد هم گفت: این طرح در مجموع ۳۰ هکتار مساحت دارد که ۱۰۰ پرورش دهنده حرفه‌ای اسب در آن مستقر می‌شوند.
امینی فر افزود: در طرح این مجتمع هتل، فضای سبز، کافه رستوران، میدان‌های پرش و سرعت، کلینیک دامپزشکی و واحد‌های پرورش اسب پیش بینی شده است.
وی گفت: این مجتمع پس از بهره برداری مهمترین جایگاه تمرین هوازی اسب‌های ایران خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی