Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد درباره انعقاد توافق‌نامه همکاری این دانشگاه با صنایع وابسته به سازمان دریایی توضیح داد.

بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره تفاهم نامه این دانشگاه با صنایع وابسته به سازمان دریایی بیان کرد: در ماه‌های پایانی سال ۹۸ و در راستای اجرایی کردن تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی، توافق نامه‌ای به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال با زیرمجموعه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاهداری ادامه داد: این توافق­نامه فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از صنایع سازمان دریایی مستقر در مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) به امضا رسید.

وی با بیان اینکه موضوع کلی این توافق­نامه همکاری در زمینه تحقیق و توسعه و تولید مشترک است، اظهار داشت: پیاده سازی طرح‌های پژوهشی و راه اندازی خطوط مشترک تولید، ارائه خدمات دانشگاه در حوزه‌های بازرسی و کنترل کیفیت، استفاده از توان علمی دانشگاه برای اجرای اقدامات طراحی و تولید مستندات فنی در حوزه‌های مورد نیاز، تولید و پوشش قطعات مکانیکی، ایجاد بستر مناسب برای گذراندن دوره‌های کارآموزی هدفمند در صنعت جهت آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار و تولید، طراحی و اجرای طرح‌های اتوماسیون صنعتی در صنایع، تشکیل انجمن علمی و پژوهشی تخصصی در حوزه‌های مورد نیاز، تبادل نیرو و همکاری سرمایه‌های انسانی خبره صنایع با دانشگاه اهم موضوعات آن است.

به گفته وی، این توافقنامه در قالب فعالیت‌های اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه و در راستای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و سند توسعه و اقتدار علمی و عملی کشور و رویکرد‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پاسخدهی به مسائل کشور پیگیری و به مرحله امضا رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری وزارت دفاع دانشگاه آزاد اسلامی سازمان دریایی نامه همکاری توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، گفت: به پیشنهاد هیأت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیر اعتباری (پیمانکاری - قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش سقف ضمانت‌نامه‌ها تاکید کرد: افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های این صندوق برای صنایع کوچک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، اثربخشی خدمات صندوق را به صورت معناداری افزایش خواهد داد و نقش صندوق را در جهش تولید برجسته‌تر خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تأمین مالی از طریق سکوهای تأمین مالی جمعی و سکوهای تأمین مالی زنجیره تأمین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیر اعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است.

مقیسه در پایان خاطرنشان کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

کد خبر 6096958

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه