Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:51:04 GMT

الهی بمیرم برات که تموم عمر تو توی زندون گذشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۱۴۵۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 48 MB

کد خبر 4882358 عماد اسدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت امام موسی کاظم ع حسین طاهری ویروس کرونا سازمان هواشناسی وزارت بهداشت بارش باران حسن روحانی مقام معظم رهبری فوتبال ایران روز پدر تیم فوتبال استقلال تهران مردم ستاد مقابله با کرونا ورزش در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی

محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی با بیان اینکه اتفاقی که در چند سال گذشته رخ داد و همزمان با کاهش نرخ تورم، کاهش خلق نقدینگی توسط بانک ها را داشته ایم گفت:  مجموع این عوامل باعث شده است که  یک اتفاق و هماهنگی کم نظیر در حوزه کاهش ریسک سرمایه گذاری و افزایش  میزان تولید صورت گیرد.

محرمیان  بیان کرد:  آن چیزی که  باعث می شود بحث تامین نقدینگی دچار مشکل شود و روش های تامین مالی مورد توجه قرار گیرد  تامین مالی و تعهد آن بوده است که از طریق برات الکترونیکی عملا این کار انجام می شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی  بیان کرد:  برات الکترونیکی در شرایط امروز یک ابراز بسیار کار آمدی است که مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه ساز جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مردمی می شود.

محرمیان بیان کرد:  هماهنگی خوبی بین سازمان ها لازم است که  در شبکه بانکی و بانک های مختلف صورت گیرد و در حال حاضر  شبکه بانکی آماده خدمت رسانی در این بخش است‌.

وی افزود: شبکه بانکی برای پیاده‌سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تأمین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری‌های نوین موارد فنی و جزییات را به‌ خوبی پیش برده‌اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل‌پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و... نیز در نهایی‌سازی این پروژه مشارکت داشتند.

وی افزود: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکارگیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی