Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این تماس تلفنی با اقبال عباسی، با تاکید بر اهمیت بحث پیشگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا  گفت: نیاز است از کادر درمانی برای اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در بحث مبارزه با این ویروس به صورت ویژه قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن باید در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این تماس تلفنی با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت خوبی در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس قرار دارد.

اقبال عباسی تصریح کرد: کادر درمانی این استان ایثارگرانه به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌شود، هیچ‌گونه مشکلی از نظر کمبود تجهیزات و وسایل حفاظتی برای این قشر به وجود نیاید.

وی افزود: تمام اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و جلسات کمیته‌های این ستاد به‌طور منظم در حال برگزاری است.

بنا بر آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استا تاکنون ۶۱ بیمار مبتلا شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده، ۴۵ نفر بهبود یافته و مابقی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

ویروس کرونا، کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

کد خبر 494223 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری كرونا در ايران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری