Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقوط سنگ عظیم‌الجثه در روستای پیت‌سرا سوادکوه باعث تخریب چندین واحد مسکونی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سقوط سنگ عظیم‌الجثه در روستای پیت‌سرا سوادکوه باعث تخریب چندین واحد مسکونی شده است.

ذکریا اشکپور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با حادثه سقوط سنگ عظیم الجثه در روستای پیت‌سر سوادکوه اظهار کرد: نیروهای اورژانس در حین اعزام به منطقه بودند که اعلام شد هیچ مورد خسارت جانی و جسمی در این حادثه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس در حال برگشت به ایستگاه‌های تعیین شده هستند.

احمدی مدیرکل بحران استانداری مازندران در ارتباط با میزان خسارت‌ها گفت: براساس رصد اولیه چند واحد مسکونی در این منطقه تخریب شده است که برآورد اولیه توسط مسؤولان محلی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه مواصلاتی منطقه قطع است و خسارت‌های به زیرساخت‌های منطقه وارد شده است.

در همین ارتباط حسین لاری بخشدار مرکزی سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سوادکوه با اشاره به اینکه ساعت 11 شاهد رانش سنگ در پیت سرا دهستان راستوپی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه بودیم، اظهار کرد: هشت واحد مسکونی کاملا تخریب شده است.

 

 

وی اضافه کرد: در این سانحه دو خودرو دچار سانحه شده است،همچنین خطوط ارتباطی تلفن قطع به زیرساخت‌های آب و برق و همچنین جاده خسارت جدی وارد شده است.

بخشدار مرکزی سوادکوه یادآور شد: تلاش برای بازسازی در حال انجام است، احتمال رانش سنگ‌های جدید وجود دارد، خانه‌های که در این سانحه خسارت دیدند را تخلیه می‌کنیم.

 

وی یادآور شد: 15 واحد مسکونی دیگر هم در حال تخریب است که برنامه ریزی بر اسکان جدید خسارت دیدگان در دستور کار است.

خبرنگار فارس منطقه سوادکوه در حال اعزام به منطقه است تا جزئیات بیشری از این حادثه منتشر کند.

براساس اطلاعات اولیه هشت دستگاه خانه تخریب و دو خودرو هشت منزل مسکونی تخریب شد، تلفن آب و برق قطع است، احتمال رانش سنگ‌های جدید است، خانه تخریب در حال تخلیه هستم علاوه ۱۵ خانه در معرض تخریب است که برای ایجاد مکان ایجاد برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۶/ج/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران سقوط واحد مسکونی تخریب واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)
  • فیلم| مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز
  • مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز + ویدئو
  • ببینید | مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود