Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مجموع مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۶۴ نفر رسید. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای 3 بیمار در 24 ساعت گذشته، آمار مجموع مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 64 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری به 61 نفر رسید؛ 45 مبتلا به کرونا بهبود یافتندبیش از 54هزار مورد تب سنجی در پایگاه‌های غربالگری در چهارمحال و بختیاری ثبت شدسمن‌های چهارمحال و بختیاری بحران کرونا را به فرصتی برای کمک به مردم تبدیل کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از مجموع 335 مراجعین بیمارستانی در استان، هم‌اکنون 75 نفر مشکوک و مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شیرانی با‌ اشاره به ترخیص 45 مبتلای مثبت قطعی به کرونا بعد از بهبودی، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از 348 نفر بیمار آزمایش گرفته شده که 235 مورد آن منفی گزارش شد.

به گفته‌ی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، 9‌ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان جان‌ باخته‌اند.

مجید شیرانی خاطرنشان کرد: بحران کرونا طی صدسال گذشته بی‌سابقه بوده است و به همین‌ دلیل امسال نوروزی متفاوت از هر نوروزی خواهد بود و صله رحم امسال در منتقل نکردن این بیماری است.

وی همبستگی اجتماعی را در شکست کرونا موثر دانست و افزود: با کاهش تردد و مدیریت دید و بازدیدها از ابتلای عزیزانمان به این بیماری پیشگیری کنیم.

شیرانی گفت: در مقابله با این ویروسِ جدی که قدرت سرایت بالا، همه گیری، رفتار ناشناخته و قدرت مرگ و میر بالایی دارد، باید برای ایمن‌سازی گروهی تلاش شود.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا در چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد