Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز جمعه با صدور پیامی از درگذشت آتش‌پاد دوم محمد قلیزاده در اثر بیماری کرنا ابراز تاسف کرد. 

در این پیام آمده است، درگذشت تاسف انگیز مرحوم آتش پاد دوم محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در عملیات‌های اخیر ضدعفونی معابر که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شد، به صورت شبانه‌روزی در کنار همکارانش حضور داشت، موجب تأثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیبت فقدان این فرمانده آتش نشان فداکار و از جان گذشته که سوابق ارزشمند وی در عرصه آتش نشانی و امور ایمنی فراموش ناشدنی است را به خانواده محترم ایشان، همکاران وی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، جامعه آتش نشانان کشور، شهردار و رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان  واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

برچسب‌ها آتش‌نشانی ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز آتش نشانی ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی