Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:07:26 GMT

ابتکار جالب دو ستاره آلمانی برای مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۱۲۴

ابتکار جالب دو ستاره آلمانی برای مبارزه با کرونا

لئون گورتزکا و جاشوا کیمیچ، دو ستاره جوان بایرن مونیخ برای مبارزه با کرونا دست به کار شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر آلمان نیز درگیر شیوع ویروس کرونا شده و مانند دیگر کشورهای قاره سبز، مسابقات فوتبال نیز به مدت حداقل یک ماه به تعویق افتاده است. حالا دو ستاره آلمانی بایرن مونیخ برای مبارزه با این ویروس دست به تاسیس یک کمپین زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه بیلد مدعی شد لئون گورتزکا و جاشوا کیمیچ با راه اندازی کمپینی به نام "کرونا را مغلوب می کنیم" مبلغ یک میلیون یورو را برای مبارزه با این ویروس به موسسات خیریه و پزشکی اختصاص داده اند.

 

در روزهای اخیر بازیکنان زیادی در سراسر دنیا از جمله زلاتان، لورنزو اینسینیه، سادیو مانه و بسیاری دیگر نیز برای مبارزه با این ویروس به موسسات پزشکی و درمکانی اهدا کرده اند.

جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ ویروس کرونا لئون گورتزکا تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ ویروس کرونا لئون گورتزکا تیم ملی آلمان برای مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏