Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر سالاروند روز  جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفده طلبه برادر و ده طلبه خواهر با هدف امداد رسانی، خدمات دهی و انجام کارهای مشاوره برای بیماران کرونایی با حضور خود به کمک پرستاران و پزشکان رفتند.

وی افزود: حضور این افراد در کنار کادر بیمارستانی برای بیماران، امید بخش بوده و در بهبود وضعیت آنها اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان خاطر نشان کرد: حضور طلبه های جهادگر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در بیمارستان بقیه الله ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقلام و مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی را در میان روستاها و شهرستان های استان تهران توزیع کرد.
این مسئول یادآور شد: با توجه به ضرورت و تاکید مسئولان حوزه بهداشت و درمان از عدم حضور مردم در اجتماعات و مراکز عمومی، عمل کردن به این توصیه ها برای سلامتی همگان بسیار اثرگذار است.
وی اذعان داشت: حضور طلاب، مایه دلگرمی کادر درمانی هم خواهد شد تا در این شرایط خاص و حساس، آنها هم بتوانند به مسئولیت خود عمل کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان گفت: مهمترین هدف سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در زمان کنونی خدمت رسانی به مردم و ترویج روحیه امید، آرامش و قوت قلب به جامعه است.
وی اضافه کرد: حضور طلاب علاوه بر کمک رسانی به کادر درمانی، کمک به بیماران، ایجاد نشاط، کمک به خانواده های بیماران و متوفیان در راستای روحیه دادن و همجتین حفظ حرمت همگان را به همراه دارد.
این مسئول یادآور شد: مراحل کفن و دفن متوفیان مبتلا به کرونا با رعایت شئونات و حرمت آنها توسط طلاب خواهر و برادر انجام می شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان در پایان گفت: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، تمهیدات و اقداماتی نیز در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه سید الشهدا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه سید الشهدا ویروس کرونا سپاه سید الشهدا سپاه سیدالشهدا ویروس کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.

ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله