Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیر از پیام گفتاری حسن روحانی، پیام رفتاری او هم امسال حائز اهمیت بود. رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان یک سال سخت و آغاز سخت سال جدید، استوار ایستاد و برای اولین بار در تاریخ پیام های نوروزی ایستاده پیام داد. او در واقع از عزم جدی دولت برای مقابله با مشکلات خبر داد و با رفتارش از مردم خواست کنار دولت محکم و استوار بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روحانی امسال اجازه نداد در دکور پیام نوروزی سفره هفت سین پهن شود، او برای همراهی با مردمی که در اثر کرونا کسب و کارشان دچار مشکل شد و نتوانستند مثل سال های قبل نوروز بگیرند، امسال سفره هفت سین پهن نکرد تا نشان دهد درد آنها را می داند و برای رفع مشکلات آنها در دوران پساکرونا همه تلاش خود و دولتش را به کار می گیرد.

64۲۷۲۱۵

کد خبر 1367329

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی نوروز سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح