Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@17:51:16 GMT

خودنمایی فاطر 1 در آسمان یمن

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۳۶۲

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: پدافند هوایی یمن ظهر امروز با سامانه فاطر ۱ جنگنده‌های متجاوز دشمنان را در آسمان صرواح در مارب و استان جوف ناکام گذاشت و مانع از اجرای عملیات خصمانه آن‌ها شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش و نیرو‌های مقاومت یمن، همچنان مقاوم در برابر حملات سعودی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنگنده‌های عربستان، چند روزی است که در پی شکست‌های متعدد از نیرو‌های مقاومت یمن، مناطقی از صنعا، استان مارب، و شهرستان کتاف در استان صعده را بمباران می‌کنند.

حملات به غیر نظامیان یمن در حالیست که ارتش یمن بسیاری از شهر‌های استان جوف را از اشغال مزدوران سعودی آزاد کرده است. در جدیدترین عملیات رزمندگان یمنی که ۵ روز ادامه داشت، صد‌ها مزدور سعودی اسیر شد. در این عملیات علاوه بر بکار گیری یگان موشکی از جمله موشک فاطر-۱، یگان پهپادی نیز ۵۴ عملیات انجام داد که ۳۳ عدد از آن‌ها علیه اهداف نظامی و اقتصادی سعودی بود. الجوف که مرز طولانی با عربستان دارد، مهم‌ترین منطقه‌ای است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی پنج سال اخیر موفق شدند کنترل بخش‌هایی از آن را به دست گیرند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فاطر یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:در روز ششم عملیات جستجوی پیکر مفقودی نازلو چای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان با استفاده از قایق، ماشین آلات سنگین و غواص به جستجوی مغروق پرداختند.

وی افزود:در چند روز گذشته و علارغم عملیات‌های گسترده دشت بانی، سوند زنی و استفاده از چنگال، تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی در شرایط سخت، دسترسی به پیکر فوتی مفقود در نازلو چای امکان نیافته بود که از امروز نیرو‌های امدادی کار جستجو را در اعماق آب آغاز کردند.

وی گفت:عملیات جستجو باوجود خطرات احتمالی برای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان تا دسترسی به پیکر مفقودی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم