Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:11:11 GMT

آخرین وضعیت فارس در مقابله با کروناویروس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۷۰۹

آخرین وضعیت فارس در مقابله با کروناویروس

ایسنا/فارس براساس آخرین آمارهای اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید به شمار بیماران قبلی مبتلا به کووید ۱۹ اضافه شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رابطه گفت: با اضافه شدن بیماران جدید که تست آنها مثبت شده، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۴۵۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عبدالرسول همتی افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر شمار کسانیکه براثر بیماری کووید ۱۹ فوت کرده‌اند، از ۱۳ نفر بیشتر نشده حال آنکه شمار بهبود یافتگان از این بیماری در فارس به ۷۱ نفر رسیده است.

همتی با قدردانی از کادر درمانی شاغل در بیمارستان‌های فارس، ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم و شکسته شدن زنجیره انتقال، شاهد غلبه بر شیوع کروناویروس در کشور باشیم.

این مقام بهداشتی در عین حال اضافه کرد: هم اکنون ۵۰ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۱ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

همتی به مردم توصیه کرد که با در خانه ماندن و رعایت اصول اولیه بهداشتی، کادر درمانی و بهداشتی و مسئولان را در مهار کروناویروس و غلبه بر این بیماری، همراهی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است