Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: برخی بیماران که علائم زیادی ندارند در خانه قرنطینه می‌شوند و این افراد باید اصول بهداشتی را رعایت کرده تا دیگران را بیمار نکنند.

وی بیان داشت: مردم به این امر توجه داشته باشند که افراد بدون علامت هم می‌توانند ناقل باشند بنابراین تنها راه جلوگیری از ابتلاء در خانه ماندن و عدم حضور در اجتماعات و حتی عید دیدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانپناه افزود: مسافرانی که از دیگر شهرها وارد استان می‌شوند نیز ممکن است ناقل باشند بنابراین در راستای شناسایی این افراد، ۱۲ ایستگاه غربالگری در استان فعال است.

وی تصریح کرد: همچنین از طریق سامانه اینترنتی در استان ۶۰۰ هزار نفر غربالگری شده‌اند و روزانه نیز ۶۰۰ نفر به مراکز درمانی پیش بینی شده برای بیماری کرونا در استان مراجعه می‌کنند.

یزدانپناه اظهار داشت: در مجموع در استان ۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده که از این تعداد ۴۲ نفر زیر ۵۰ سال سن دارند و این امر روند بهبود را سریع‌تر می‌کند.

کد خبر 4883289

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حکیم حسین خیراندیش گفت: فراموشی برشی معمولا برای همه پیش می آید، مثلا گاهی اسم یا آدرس یا تلفن فراموش می شود.

او ادامه داد: اما اگر کسی می ترسد مبتلا به آلزایمر شود یعنی میزان سردی در مغز افزایش پیدا کرده است. خوردن شربت عسل آب زعفرانی، ترک سردی شبانگاه، استشمام عطر، دود اسپند صبح و شب توصیه می شود. شب ها هم بهتر است شام را سردی نخورند.

کد خبر 849354 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها طب سنتی خبر مهم بیماری - آلزایمر بیماری - بیمارستان تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند