Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:28:24 GMT

یک مسئول ژاپنی خواهان تعویق المپیک ۲۰۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۹۴۰

یک مسئول ژاپنی خواهان تعویق المپیک ۲۰۲۰ شد

عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ژاپن خواهان تعویق المپیک ۲۰۲۰ در این کشور به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا شد.

به گزارش مشرق و به نقل از  خبرگزاری چمپیونات روسیه، کائوری یاماگوچی، دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۸۸ سئول و عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ژاپن به طور رسمی خواهان تعویق برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در توکیو به دنبال شیوع جهانی ویروس کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این رابطه گفت: رقابت‌های المپیک توکیو باید با توجه به شرایط کنونی به تعویق بیفتد، زیرا ورزشکاران نمی‌توانند به خوبی خود را آماده کنند. کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با درخواست از ورزشکاران برای تمرین در چنین شرایطی خودش را به خاطر در اولویت قرار ندادن آنها در معرض محکومیت قرار می‌دهد.

روز گذشته نیز در کنفرانس ویدئویی رهبران کشورهای گروه G۷ تعویق المپیک ۲۰۲۰ مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. قرار است شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن با بررسی تمامی جوانب مربوط به همه‌گیری جهانی ویروس کرونا تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن ویروس کرونا المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد