Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: جواب آزمایش ۵۲ بیمار مشکوک به ویروس کرونا تاکنون مشخص نشده است، در مجموع ۱۰۴ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری هستند.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۳۴ بیمار از حدود ۳۸۰ بیمار از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.
شریعتی اظهار داشت: تلاش می شود تا نهایت دقت درخصوص کنترل مساله ویروس کرونا بکارگرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در ارائه امار مرتبط با کرونا با مردم صادق هستیم بیان کرد: ظرف یک تا ۲ شب آینده با مردم درخصوص تصمیمات گرفته شده برای کنترل ویروس کرونا صحبت می کنیم.
شریعتی گفت: طبق اعلام امروز وزارت بهداشت، استان خوزستان در آمار ابتلا به ویروس کرونا جزء ۱۵ استان اول نبوده است.
وی با اشاره به اینکه بیماران از نحوه خدمات رسانی در بیمارستان رازی رضایت دارند توضیح داد: باوجود اینکه امروز نوروز بود اما کادر درمان و بهداشت درحال خدمت رسانی هستند.
استاندار خوزستان گفت: ۵۲ بیمار مبتلا به کرونای مثبت در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ثبت شد که با احتساب این تعداد ، آمار ابتلا به این ویروس در استان به ۳۹۱ مورد رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان خدمات رسانی دانشگاه علوم پزشکی درمان ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت