Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن و شوهر آدمخوار تکه هایی از بدن قربانیان خود را برای گرفتن عکس سلفی نگه می داشتند ، پلیس بعد از بازداشت این زوج برای بازرسی به خانه آنها رفت و با صحنه های غیرقابل باوری روبرو شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بعد از شناسایی و بازداشت زن و شوهر آدمخوار در روسیه نوبت به بررسی خانه ی ترسناک آنها رسیده بود ، این زن و شوهر که بعد از لو رفتن سلفی هایشان با اعضای تکه تکه شدن بدن قربانیان بازداشت شدند در خانه ی خود نشانه هایی غیرقابل باوری از جنایات خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده ی آدمخوارها در کراسنودار روسیه برای ایجاد رعب و وحشت بعد از پایان جنایات وحشیانه خود با اعضای بدن انسان هایی که برای خورده شدن گوشتشان کشته بودن سلفی می گرفته و به نوعی غیرقابل شناسایی منتشر می کردند

این زوج تا قبل از بازداشت شدنشان 30 نفر را کشته و گوشت آنها را خورده بودند و بعضی از اعضای بدنشان را در انبار نگهداری می کردند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

"دمیتری بکشیو"35 ساله اعتراف کرده است که از سال 1999 به آدمخواری مشغول شده و چند سالی است که به همراه همسرش "ناتالی" برای گرفتن سلفی های دیوانه وار تصمیم به نگه داشتن بعضی از اعضای بدن قربانیان خود گرفته اند.

این زوج در اعترافات خود صحبت های هولناکی از اقدامات دلخراش با اعضای بدن انسان ها در طول 18 سال ادمخواری داشتند که به هیچ وجه قابل انتشار نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زن و شوهر سلفی قربانیان اعضای بدن آدم خوار بدن قربانیان اعضای بدن زن و شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید