Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ملت تایمز، پلیس شهر لکهنو که از متفرق شدن مسلمانان به بهانه انتشار کرونا ناامید شده است حمله به تجمعات اعتراض آمیز آنها را از سر گرفت.

پلیس هند با اعزام دسته های تازه به میدان ساعت شهر لکهنو که تبدیل به مرکز اعتصابات ضد دولتی شده است معترضین را مورد ضرب و شتم قرار داد.

گزارش ها حاکی است در جریان سرکوب های تازه نظامیان هندی علیه مسلمانان تعدادی از بانوان مسلمان زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس با محاصره کرده معترضین در حال استفاده از خشونت علیه آنان است و گزارش هایی نیز مبنی بر استفاده از گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای علیه مردم هند وجود دارد.

پلیس پیش از حمله به اعتصاب کنندگان از آنها خواست به اعتراضات خود علیه دولت پایان دهند ولی وقتی با پاسخ قاطع و منفی آنها روبرو شد حمله را آغاز کرد.

معترضین هندی تاکید کردند: تا زمانی که دولت قانون تبعیض مذهبی که طبق آن به غیر هندی ها تنها به شرط مسلمان نبودن تابعیت هندی می دهد را لغو نکند دست از اعتراضات خود برنخواهند داشت.

این در حالی است که حمله هندوهای افراط گرا و نظامیان هندی در دهلی نو به تجمعات اعتراض آمیز بیش از 50 کشته برجای گذاشته و 400 نفر را نیز به شدت زخمی کرد.

دولت هند پیش از این قانونی به نام بازنگری تابعیت تصویب کرده و از تمام اتباع هندی می خواهد با طی مراحلی پیچیده تابعیت خود را اثبات کنند.

اجرای آزمایشی این قانون در آسام که منجر به باطل شدن تابعیت حدود 6 درصد از جمعیت این ایالت شد! نشان داد که بیش از همه مسلمانان هدف اجرای این قانون هستند.

دولت دهلی نو پس از آن قانون اعطای تابعیت به غیر مسلمانان را تصویب کرد و عملا راه خروج را برای مسلمانان باز کرده و راه ورود را بست.

برخی کارشناسان بر این باورند که اگر قانون بازنگری تابعیت در تمام هند اجرایی شود حداقل 150 میلیون نفر که اکثر آنها مسلمان هستند نمی توانند تابعیت خود را (تحت شرایط سخت دولت) اثبات کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست