Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه با اشاره به ممنوع بودن ورود به مناطق گردشگری گفت: برخی از مردم هشدارهای پیشگیری از کرونا را جدی نمی‌گیرند.

سیاوش زمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در راستای مقابله با کرونا اقداماتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی ممنوعیت سفر در نوروز ورود مسافران به مناطق گردشگرذی شهرستان ممنوع شد.

زمان افزود: این تصمیم بنا به ضرورت در شورای سلامت و با هدف جلوگیری از انتقال کرونا صورت گرفت.

وی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای افراد که توصیه‌های پیگشیرانه را جدی نمی‌گیرند با سفر به مناطق گردشگری نسبت به فک پلمب این اماکن اقدام کردند.

این مسؤول همکاری مردم را شرط کنترل زنجیر انتقال خواند و از عموم خواست برای حفظ سلامت شهروندان و هموطنان از حضور در مناطق گردشگری تا بعد از مهار بیماری خودداری کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با کرونا گفت: علاوه بر راه‌اندازی پویش‌های منع حضورهای غیرضروری در خارج از خانه، همه سفره‌خانه‌ها و مراکز تهیه غذا، قلیان‌سراها و اماکن پرتردد تعطیل شدند.

زمان بیان کرد: با همکاری میراث فرهنگی یک واحد تولید ماسک راه‌اندازی شده و روزانه قریب به 300 ماسک تولید و در سطح شهرستان عرضه می‌کند.

وی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان نیز ماسک‌هایی تولید و در اختیار اداره شهرستان قرار داده است که این ماسک‌ها بین مردم به خصوص مناطق روستایی در حال توزیع است.

 

انتهای پیام/82016

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا گردشگری ممنوعیت مسافرت کهگیلویه مناطق گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو