Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:58:55 GMT

استاندار قم: نگران موج دوم شیوع بیماری کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۴۳۸۴

استاندار قم: نگران موج دوم شیوع بیماری کرونا هستیم

بهرام سرمست صبح روز جمعه در دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسه های استانداری قم ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: در سال گذشته در حوزه اقتصادی اقدام های خوبی در قم صورت پذیرفت که امیدواریم با طبیعی شدن روال زندگی مردم با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید با جهش روبرو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته همه نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، ناجا و بسیج در کنار ستادهای مردمی و خیران پشتیبان کادر درمانی و پرستاران بوده‌اند، خاطر نشان کرد: برغم اینکه برای نخستین بار در استان قم این ویروس شناسایی و کشف و روند بیماری صعودی بود ولی در یک هفته گذشته شاهد تثبیت وضعیت در استان هستیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه این تثبیت جای امیدواری بوده ولی نباید سبب غفلت و سستی در برنامه‌ها شود، یادآور شد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در قم با قدرت آغاز شده است و تمام دستگاه‌های اجرایی مأموریت داده‌شده که به جد دنبال کنند.

وی با اشاره به ایجاد برخی محدودیت‌ها در قم اضافه کرد: در خروجی‌های استان، مراکز خرید و بازار برخی محدودیت‌ها اعمال‌شده است و از هرگونه تجمعی که سبب گسترش بیماری شود جلوگیری به عمل می‌آید.

سرمست با تقدیر از تلاش‌های مجدانه نیروهای مسلح برای ریشه‌کنی بیماری کرونا تصریح کرد: باید همه تلاش و تدابیر به کار گرفته شود تا زنجیره انسانی انتقال این ویروس قطع شود.

این مقام ارشد اجرایی در قم همچنین با ابراز نگرانی از دو هفته آینده با توجه به تعطیلات نوروزی برغم اعلام عدم پذیرش مسافر بیان کرد: برنامه ضربتی تا ۱۵ فرودین پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم بیماری در استان کنترل شود و در کنار آن باید مردم را متقاعد کنیم که در خانه بمانند تا از این وضعیت خارج شویم./

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران تعطیلات نوروزی دستگاه های اجرایی قم نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا