Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:04:50 GMT

ماجراهای یک پیشکسوت فوتبال و ...

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۴۷۲۰

ماجراهای یک پیشکسوت فوتبال و ...

سریال «کامیون» یکی از سریال‌های مورد انتظار ایام نوروز سال 99 است که با توجه به شرایط حاضر و لغو شدن بسیاری از برنامه‌های سفر برای هموطنان می‌تواند یکی از تولیدات مورد توجه و محبوب رسانه ملی در ایام نوروز باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «کامیون» سریالی به کارگردانی مسعود اطیابی است که پیش از این فیلم‌های کمدی موفقی چون «خروس جنگی»، «اخلاقتو خوب کن»، «تگزاس» و «تگزاس 2» را ساخته و اکران کرده است که تقریباً همه آثارش با موفقیت در گیشه مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تگزاس 2» موفق شد دومین کمدی پرفروش سال 98 باشد که به جای «رحمان 1400» در ابتدای سال گذشته اکران شد.

سریال «سهمی برای دوست» دیگر اثر تلویزیونی است که اطیابی سال 91 در 15 قسمت از شبکه دو سیما روی آنتن تلویزیون برد که بازیگرانی چون اشکان خطیبی، علی سرابی، بیژن بنفشه‌خواه و نوید محمدزاده در آن ایفای نقش کردند.

اطیابی با موفقیتش در تولید آثار طنز و جلب نظر مخاطبان می‌تواند انتظارها را نسبت به «کامیون» بالا ببرد. در این سریال تلویزیونی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی ایفای نقش کرده‌اند.

«علی‌البدل»، «زعفرانی» و «دردسرهای عظیم» سریال‌های طنزی هستند که مهدی هاشمی طی سال‌های اخیر در آنها ایفای نقش کرده است. حضور موفق او در آثار طنز به خصوص سریال «دردسرهای عظیم» 1 و 2 می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان نقشی که در «کامیون» ایفا کرده کنجکاوی‌برانگیز باشد. هاشمی پیش‌تر در فیلم سینمایی «تگزاس 2» و «دینامیت» با اطیابی همکاری کرده است.

نام لعیا زنگنه به عنوان یکی از بازیگران این سریال طنز نکته جالب دیگری در لیست بازیگران «کامیون» است. لعیا زنگنه که سال 97 در سه سریال «برادر جان»، «دنیای گمشده» و «پدر» ایفای نقش کرد، «کامیون» از معدود آثار طنزی است که این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش کرده و یکی از نقش‌های اصلی آن را بر عهده گرفته است.

جهانبخش سلطانی که طی سال‌های اخیر یک بازیگر به شدت گزیده‌کار بوده و طی سال‌های اخیر تنها در یک سریال حضور داشته یکی از نقش‌های اصلی «کامیون» را بر عهده دارد و حضور او در یک سریال طنز نیز می‌تواند نکته جالب توجهی باشد.

نادر سلیمانی بازیگر محبوب سریال‌های طنز «ساعت خوش»، «او مثبت»، «باغ مظفر»، «پیامک از دیار باقی» و «مرد هزار چهره» بار دیگر با «کامیون» در یک سریال طنز ایفای نقش کرده است. او در سال‌های اخیر حضور موفقی در چند فیلم سینمایی از جمله «لاتاری» و «پنجاه کیلو آلبالو» داشته که البته در دو اثر آخر اطیابی «تگزاس 2» و «دینامیت» نیز ایفای نقش کرده است.

شهاب عباسیT نویسنده سریال «کامیون»، فیلمنامه این اثر را بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده. او پیش‌تر در نگارش مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «زیر آسمان شهر»، «پاورچین»، «کوچه اقاقیا» و «دارا و ندار» نقش داشته و حال «کامیون» به قلم او از شبکه دو سیما روی آنتن تلویزیون می‌رود. مجموعه‌های تلویزیونی «شکرآباد»، «شکر پنیر» و «خنده‌بازاری» نیز به کارگردانی و نویسندگی عباسی ساخته شده‌اند.

«کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

روزهای پایانی تصویربرداری این سریال با شیوع همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داشت و البته عوامل تولید «کامیون» با انتشار بیانیه‌ای از ادامه کار خود و تولید این سریال برای پخش در ایام نوروز خبر دادند.

در بیانیه تهیه‌کننده و کارگردان سریال نوروزی «کامیون» آمده است: «همان‌طور که  در شرایط موجود پرستاران و پزشکان کشور در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، اعضای گروه تولید سریال «کامیون» هم درصحنه رسانه و فرهنگ  خود را موظف به حضور می‌دانند و به این  اعتقاد رسیدیم که با توجه به در پیش بودن نوروز و مسئولیتی که بر عده رسانه ملی است، در سنگر خود باشیم و با تولید یک کار خوب با پشتیبانی صدا و سیما بتوانیم لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز ۹۹ فراهم کنیم.

تصویربرداری و تولید سریال «کامیون» با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهران ادامه دارد و در تلاشیم بتوانیم به مردم که شاید اکنون در شرایط روحی مساعدی نباشند، خدمت‌رسانی کنیم و لحظات خوشی را برای مردم و پزشکان و پرستاران که چه‌بسا  از بیمارستان تماشاگر ما باشند، رقم بزنیم.»

تیتراژ سریال نوروزی شبکه دو با ترانه و ملودی ماکان بند و تنظیم حسین غمگین ساخته‌شده و مدیر هنری این پروژه یاشار خسروی است. گروه ماکان، شناخته شده با نام ماکان بَند، یک گروه موسیقی ایرانی در قالب پاپ است. ماکان بند نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام‌های رهام هادیان و امیر مقاره است. این دو خواننده پیش‌تر در برنامه «دورهمی» و «خندوانه» به عنوان مهمان حاضر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی هاشمی مسعود اطیابی سریال های نوروزی سریال کامیون نوروز 99 فرهنگی ایفای نقش کرده سال های اخیر تگزاس 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟