Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورا از راه‌اندازی ۲۱ کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه‌ها و تیم‌های ضدعفونی مشغول به خدمت‌رسانی‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در گزارش اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا به فرمانده‌کل سپاه، اظهار داشت: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد و در قالب این قرارگاه ۷ هزار و ۹۵۲ نفر بسیجی در یک‌هزار و ۱۲۴ خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از یک‌میلیون و 300 هزار نفر را غربالگری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی

سردار خرّم به اقدامات محله‌ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا اشاره کرده و گفت: با افزایش آمار مبتلایان از دو هفته قبل در کنار قرارگاه زیستی امام رضا (ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه‌نشین است که بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است. 

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برای رفع آلودگی محیطی، بیش از دو میلیون متر مربع از معابر اصلی و فرعی استان ضدعفونی شده است. ضدعفونی معابر اصلی توسط خودروهای رفع آلودگی "درخش" و "روتست" و ضدعفونی معابر فرعی و پرتردد نیز توسط بسیجیان عزیز انجام گردیده است.

فرمانده سپاه عاشورا به راه‌اندازی ۲۱ کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج اشاره کرده و متذکر شد: بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه‌ها و تیم‌های ضدعفونی مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی، ضمن تاکید بر مقابله با سودجویان خاطرنشان کرد: پنج انبار احتکار مواد بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف و در اختیار مبادی توزیع قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان عاشورا بهداشت سپاه فرمانده سپاه عاشورا معیشت بسیجی کارگاه ضدعفونی اطلاعات سپاه عاشورا ماسک مواد ضدعفونی دستکش سپاه عاشورا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد اسکندری در مراسم تجلیل از شورا‌ها و کارکنان دهیاری بخش مرکزی شبستر  گفت: این مبلغ از اعتبارات مالیات ارزش افزوده تامین شده است و دولت سعی می‌کند به اقتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد چرا که روستا‌ها در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به اجرای سند تحول شورا‌ها عنوان کرد: روستا‌ها باید به ماهیت قبلیشان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود: باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست گفت: شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌ها به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام رفتار می کنند.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها با مشارکت مردم دارند.

 

دیگر خبرها

  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد