Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، با اعلام شمار مبتلایان به ویروس جدید «کرونا» در اسپانیا و آلمان، این دو کشور از ایران پیشی گرفته‌اند. 

در آمارهایی که روی وب‌سایت worldmeters.info ثبت شده چین با ۸۰۹۶۷ مورد ابتلا در صدر قرار دارد. در این کشور امروز ۳۹ نفر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که از میان آنها ۳ نفر جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع در چین ۳۲۴۸ نفر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جانشان را از دست داده‌اند. 

ایتالیا با ۴۷۰۲۱ مورد ابتلا در جایگاه دوم قرار گرفته است. در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۸۶ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده است. ۶۲۷ نفر هم در ۲۴ ساعت گذشته جان باخته‌اند. مجموعاً ۴۰۳۲ نفر در ایتالیا بر اثر این بیماری فوت کرده‌‌اند.
در اسپانیا با شناسایی ۲۳۵۵ مورد جدید، تعداد کل مبتلایان به ۲۰۴۱۲ نفر رسید. امروز در این کشور ۲۱۳ نفر جان باختند. مجموعاً ۱۰۴۴ نفر در این کشور قربانی ویروس کرونای جدید شده‌اند.

آلمان با ۱۹۸۴۸ مورد ابتلا در چهارمین جایگاه از لحاظ شمار مبتلایان قرار گرفته است. امروز ۴۵۲۸ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در آلمان شناسایی شده و ۲۳ نفر فوت کردند. این ویروس در آلمان مجموعاً جان ۶۷ نفر را گرفته است. 

در ایران ۱۹۶۴۴ نفر مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شناسایی شده‌اند که از میان آنها ۱۴۳۳ نفر جانشان را از دست داده‌اند. در ایران امروز ۱۲۳۷ نفر از مبتلاین شناسایی شدند و ۲۳ نفر جانشان را از دست دادند. 

آمریکا با ۱۷۷۲۹ مبتلا در ششمین جایگاه قرار دارد. تا کنون ۲۳۰ نفر در این کشور قربانی این ویروس شده و جانشان را از دست داده‌اند. در تازه‌ترین آمار ۲۳ نفر به شمار جان‌باختگان آمریکا اضافه شده است. ۳۹۴۰ مورد جدید ابتلا هم امروز شناسایی شده است. 

پس از این کشورها فرانسه با ۱۷۷۲۹ مورد ابتلا قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱۷ نفر به کووید-۱۹ مبتلا شدند و ۷۸ نفر جانشان را از دست دادند. 

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جانشان را از دست شناسایی شده کووید ۱۹ مورد ابتلا نفر جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد