Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگر فوتبال به فوتبالی‌ها سپرده شود نتیجه بهتری می‌گیریم. تاریخ انتشار: 01:01 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۵۶۷۴

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد سالی که با تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سپری کرد، اظهار داشت: شروع مسابقات با وجود اختیاراتی که به عبدالله ویسی دادیم، راضی کننده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، از وقتی ابلاغ مدیرعاملی من را دادند با تمرکز بیشتری امور را زیر نظر گرفتم و در نتیجه توانستیم در بخش دوم کارمان روند خوبی داشته باشیم.

وی افزود: از همان زمان سرمربی دلخواه و بازیکنان مدنظر را جذب کردیم. البته باید اعتراف کنم هر چند با صعود به لیگ برتر در سال ۹۸ فصل خوبی را آغاز کردیم، ولی شروع‌مان در لیگ برتر بد بود. هرچند در ادامه روند خوبی در پیش گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به خاطره‌ای فوتبالی از سال ۹۸ اشاره و تصریح کرد: فوتبال ایران همیشه برای من حواشی زیادی داشته است. یادم است  به خاطر یک سوءتفاهم کانون مربیان به من اعتراض کرد. مصاحبه‌ای کرده بودم و چیز بدی نگفتم. در واقع منظورم این نبود که مربی ایرانی توانایی ندارد بلکه مدعی شدم در شرایط فعلی مربی ایرانی نمی‌تواند به تیم ما کمک کند. ظاهرا دوستان تعبیر بدی از این صحبت کردند و کانون مربیان من را مورد لطف قرار داد؛ در صورتی که قصد توهین به کسی را نداشتم.

مسیگر درباره وضعیت فوتبال ایران در سال ۹۸ گفت: فوتبال ایران روند خوبی ندارد. افرادی در جای خود قرار ندارند و برخی مسئولان تخصص کاری که انجام می‌دهند را ندارند. فکر می‌کنم اگر فوتبال به فوتبالی‌ها سپرده شود نتیجه بهتری می‌گیریم.

وی از جدایی کی‌روش به عنوان اتفاق بد سال ۹۸ یاد کرد و گفت: تیم ملی بعد از کی‌روش نتایج خوبی نگرفت. البته کی‌روش خیلی نتیجه‌گرا بود و شاید به همین دلیل از دید خیلی‌ها زیبا بازی نمی‌کرد. با این حال، باید قبول کنیم اولویت مربیان تیم ملی نتیجه‌گرا بودن است چراکه هم فرصت کمی دارند و هم بازیکنان را در اختیار ندارند. به همین دلیل، نتیجه‌گیری برای‌شان خیلی مهم است.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد برنامه‌های تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در سال جدید خاطرنشان کرد: امیدوارم روندی که در نیم‌فصل دوم داشتیم را ادامه بدهیم. معلوم نیست چه اتفاقاتی در انتظار ما است. مشخص نیست ویروس کرونا چه زمانی دست از سرمان برمی‌دارد. از طرفی، هنوز نمی‌دانیم لیگ را ادامه می‌دهیم یا فصل جدیدی را آغاز می‌کنیم. به هر حال از خدا می‌خواهم سال جدید، سال خوبی برای همه باشد و اتفاقات فوق‌العاده‌ای رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: مسیگر: میشو قهر نکرده و قطعا به ایران برمی‌گردد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال میشو کریستیچوویچ شاهین شهرداری بوشهر سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی

جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان